  • 11. Data: 2009-06-12 22:21:08
    Temat: Re: Klimatyzacja w samochodzie PH.
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

    > w którejś gazecie czytałem, że jeśli samochód jest miejscem pracy to
    > obowiązują zapisy kodeksu pracy dot zapewnienia warunków do pracy

    Samochód PH nie jest miejscem tylko narzędziem pracy, a to różnica.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 12. Data: 2009-06-13 10:55:03
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > mam pytanie dotyczace tego, czy istnieje przepis na temat wyposazenia
    > samochodu przedstawiciela handlowego w klimatyzacje ?

    Odwiedź kilku klientów w przepoconym i śmierdzącym gajerku, to może
    pracodawca jorgnie, że coś jest nie tak.

    Inż.prawa piotr'ek

  • 13. Data: 2009-06-15 12:17:50
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Przykre jest jedynie, że przy kontroli PITów urzędy skarbowe doliczają po 1327 zł 54
    gr miesięcznie do przychodu PH za takie wyposażenie i to niezależnie od liczby
    przejechanych kilometrów.
    JaC

    -----