  • 1. Data: 2009-06-11 10:37:26
    Temat: Czy muszę zwrócić pieniądze?
    Od: "Zaklopotany" <w...@g...pl>

    Witam.

    Prowadzę internetową hurtownie zabawek.
    Mamy klienta który zakupił towar za kilka tys. i stwierdził, że chce zwrócić
    otrzymaną przesyłkę.

    Towar jest oryginalny i bez wad.

    Czy pomimo tego, że zaakceptował regulamin który mówi, że nie zwracamy
    pieniędzy po otrzymaniu towaru jesteśmy zobowiązaniu do zwrotu należności?
    Kompetentne osoby proszę o pomoc.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-06-11 10:41:50
    Temat: Re: Czy muszę zwrócić pieniądze?
    Od: "adam" <1...@w...pl>

    > Mamy klienta który zakupił towar za kilka tys. i stwierdził, że chce
    > zwrócić
    > otrzymaną przesyłkę.

    Czy jest to of czy firma?

  • 3. Data: 2009-06-11 10:42:06
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <k...@p...pl>

    Zaklopotany pisze:
> [...]
    >
    > Czy pomimo tego, że zaakceptował regulamin który mówi, że nie zwracamy
    > pieniędzy po otrzymaniu towaru jesteśmy zobowiązaniu do zwrotu należności?

    Jeśli kupił wysyłkowo (a tak pewnie było), to ma 10 dni na zwrot towaru
    bez podania przyczyny. Odesłać go musi na własny koszt.
    W regulaminie możecie sobie wpisać co chcecie, ale jeśli będzie to
    sprzeczne z obowiązującym prawem, to nie będzie miało kompletnie żadnego
    znaczenia.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    GG: 291246, skype: kenickie_PL

  • 4. Data: 2009-06-11 10:46:06
    Od: "Patryk Rogosch" <w...@g...pl>

    adam <1...@w...pl> napisał(a):

    > Czy jest to of czy firma?

    Zakupów dokonywała u mnie firma.

  • 5. Data: 2009-06-11 10:46:52
    Od: "adam" <1...@w...pl>

    > Zakupów dokonywała u mnie firma.

    Noto nie musisz. A zapłacili ci?

  • 6. Data: 2009-06-11 10:52:30
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    Pomyśl tylko co ci sie marketingowo opłaca. Wcisnąć na siłę i stracić
    reputacje, czy nie sprzedać a mieć dobrą opinię. Klient niezadowolony zwykle
    infromauje innych potencjalnych klientów.

  • 7. Data: 2009-06-11 10:52:48
    Od: "adam" <1...@w...pl>

    > Jeśli kupił wysyłkowo (a tak pewnie było), to ma 10 dni na zwrot towaru
    > bez podania przyczyny. Odesłać go musi na własny koszt.

    NIe bo niejest osobą fizyczną.

  • 8. Data: 2009-06-11 10:53:11
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 11 czerwiec 2009 12:42
    (autor Marcin "Kenickie" Mydlak
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h0qn60$ugi$2@news.dialog.net.pl>):

    > Jeśli kupił wysyłkowo (a tak pewnie było), to ma 10 dni na zwrot towaru
    > bez podania przyczyny.

    Fałsz. Przy transakcjach między ,,firmami'' to nie obowiązuje.

    --
    Tristan

  • 9. Data: 2009-06-11 10:53:12
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <k...@p...pl>
    napisał
    > Jeśli kupił wysyłkowo (a tak pewnie było), to ma 10 dni na zwrot towaru

    A czy to nie obowiązuję klientów-osób fizycznych, he?

  • 10. Data: 2009-06-11 10:53:12
    Od: "Zaklopotany" <w...@g...pl>

    adam <1...@w...pl> napisał(a):

    > Noto nie musisz. A zapłacili ci?

    Zapłacili po czym stwierdzili ze im sie nie podoba.
    Zdjecia sa swietne i doskonale oddaja wyglad towaru