  • 1. Data: 2009-06-11 18:45:40
    Temat: Klimatyzacja w samochodzie PH.
    Od: "[AmEr]" <n...@c...pl>

    Witam,
    mam pytanie dotyczace tego, czy istnieje przepis na temat wyposazenia
    samochodu przedstawiciela handlowego w klimatyzacje ?
    Bede wdzieczny za kazde info.
    Pzdr.
    [AmEr]

  • 2. Data: 2009-06-11 18:49:07
    Temat: Re: Klimatyzacja w samochodzie PH.
    Od: "zenek" <z...@z...zz>

    Użytkownik "[AmEr]" <n...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > mam pytanie dotyczace tego, czy istnieje przepis na temat wyposazenia
    > samochodu przedstawiciela handlowego w klimatyzacje ?

    I dystrybutor zimnego piwa? Też jestem ciekawy.
    Pozdro-
    zenek

  • 3. Data: 2009-06-11 18:49:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    [AmEr] wrote:
    > Witam,
    > mam pytanie dotyczace tego, czy istnieje przepis na temat wyposazenia
    > samochodu przedstawiciela handlowego w klimatyzacje ?
    > Bede wdzieczny za kazde info.

    Tak, ale tylko przedstawiciela handlowego sprzedającego klimatyzację.

  • 4. Data: 2009-06-11 18:54:18
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    [AmEr] pisze:

    > mam pytanie dotyczace tego, czy istnieje przepis na temat wyposazenia
    > samochodu przedstawiciela handlowego w klimatyzacje ?
    > Bede wdzieczny za kazde info.

    Jedynie ogólne przepisy dotyczące homologacji.

    Jeśli pracodawca kupi/udostępni Ci najuboższą wersję to i tak zapewni Ci
    narzędzie pracy.
    Co tu więcej pisać.
    Znam PH jeżdżących fiatem Seicento, a znam i takich jeżdżących firmowymi
    BMW M5.
    Wszystko zależy od pracodawcy lub umowy.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 5. Data: 2009-06-11 18:55:40
    Od: Przemysław Bernat <p...@p...com>

    Dnia Thu, 11 Jun 2009 20:45:40 +0200, [AmEr] napisał(a):

    > mam pytanie dotyczace tego, czy istnieje przepis na temat wyposazenia
    > samochodu przedstawiciela handlowego w klimatyzacje ?

    LOL

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 6. Data: 2009-06-11 19:28:46
    Od: "Mariano Italiano" <m...@s...gov.pl>

    [AmEr] napisał(a):

    > Witam,
    > mam pytanie dotyczace tego, czy istnieje przepis na temat wyposazenia
    > samochodu przedstawiciela handlowego w klimatyzacje ?
    > Bede wdzieczny za kazde info.
    Tak - jest taki przepis.
    Reguluje on też zasady przyznawania klimatyzacji automatycznej (w zależności
    od branży) oraz dwustrefowej (w zależności od tego czy jeździsz sam, czy z
    szefem), a także ustala limit zużycia freonu.
    Poszukaj w googlach, bo zgubiłem linka...
    Mariano Italiano

  • 7. Data: 2009-06-11 20:24:44
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 11 Jun 2009 21:28:46 +0200, Mariano Italiano napisał(a):

> [...]
    > jeździsz sam, czy z szefem), a także ustala limit zużycia freonu.
    > Poszukaj w googlach, bo zgubiłem linka...

    Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie niezbędnego wyposażenia
    pojazdów służących do niezarobkowego przewozu osób w ramach
    przedsiębiorstw zarobkowych.
    Par. 11 ust. 3 jest o tym, że musi być, powtarzam, musi być klima w aucie
    przedstawiciela handlowego. Jeśli miesięczny przebieg przekracza 2000 km,
    musi być to klima automatyczna. (Ciekawy też jest par. 18, ten o
    zmieniarce CD w bagażniku.)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 8. Data: 2009-06-11 21:14:03
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 11.06.2009 Olgierd <n...@n...problem> napisał/a:
> [...]
    > przedstawiciela handlowego. Jeśli miesięczny przebieg przekracza 2000 km,
    > musi być to klima automatyczna. (Ciekawy też jest par. 18, ten o

    Była nowela ustawy w okolicach marca tego roku. Zmieniono: "[..] urządzeń
    audiofonicznych z napędem optycznym o minimalnej pojemności danych
    przekraczającej 600MB" na "[..]urządzeń videofonicznych z napędem
    optycznym o minimalnej pojemności danych przekraczającej 20GB". Czyli
    ustawiono to pod Blueraya. Poza tym obniżono dolne pasmo przenoszenia dla
    subwooferów ze 100Hz na 40Hz co akurat jest tu dość istotne i środowiska
    dawno to postulowały.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2009-06-12 05:37:28
    Od: "grupy" <a...@o...pl>

> [...]
    > mam pytanie dotyczace tego, czy istnieje przepis na temat wyposazenia
    > samochodu przedstawiciela handlowego w klimatyzacje ?

    Jak będziesz generował zyski to może ci kupią autko z klimą.

  • 10. Data: 2009-06-12 20:51:55
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

> [...]

    > mam pytanie dotyczace tego, czy istnieje przepis na temat wyposazenia
    > samochodu przedstawiciela handlowego w klimatyzacje ?

    w którejś gazecie czytałem, że jeśli samochód jest miejscem pracy to
    obowiązują zapisy kodeksu pracy dot zapewnienia warunków do pracy

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    DTP 2006
    http://foto.3mam.net/album2/DTP-2006/index.php