  • 1. Data: 2009-06-11 14:17:00
    Temat: policja spycha do rowu
    Od: Jacek Sołtysik <j...@n...ma>

    http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,67113
    31,26_letni_Estonczyk_staranowal_radiowoz_eskortujac
    y.html

    Zakładając, że to nie wymysły jakiegoś dziennikarzyny to czy policja
    postąpiła zgodnie z prawem spychając jadący samochód do rowu? Mogli w
    ten sposób zabić kierowcę.

  • 2. Data: 2009-06-11 14:18:03
    Temat: Re: policja spycha do rowu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek Sołtysik wrote:
> [...]
    >
    > Zakładając, że to nie wymysły jakiegoś dziennikarzyny to czy policja
    > postąpiła zgodnie z prawem spychając jadący samochód do rowu? Mogli w

    Moim zdaniem szkoda samochodu. Powinni od razu strzelać.

  • 3. Data: 2009-06-11 14:18:20
    Od: "Nostradamus" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Sołtysik" <j...@n...ma> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Zakładając, że to nie wymysły jakiegoś dziennikarzyny to czy policja
    > postąpiła zgodnie z prawem spychając jadący samochód do rowu? Mogli w

    Pijak w pędzącym aucie również mógł zabić.

  • 4. Data: 2009-06-11 15:42:43
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Jacek Sołtysik pisze:
> [...]

    > Zakładając, że to nie wymysły jakiegoś dziennikarzyny to czy policja
    > postąpiła zgodnie z prawem spychając jadący samochód do rowu? Mogli w

    Nareszcie policjanci z jajami.
    Co prawda przepisy im na to już od jakiegoś czasu pozwalają ale mało kto
    zaryzykuje bo trzeba się później tłumaczyć (o szkodzie w mieniu resortu
    nie wspomnę)

    Gdzieś na www.ifp.pl był wątek o tym. Musiałbyś w archiwum poszukać.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 5. Data: 2009-06-11 15:45:47
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    Jacek Sołtysik pisze:
> [...]
    >
    > Zakładając, że to nie wymysły jakiegoś dziennikarzyny to czy policja
    > postąpiła zgodnie z prawem spychając jadący samochód do rowu? Mogli w

    a kierwoca mogl zabic w miedzyczasie dużo osób

    szkoda tylko, że tak rzadko stosują te metode w zatrzymywaniu pojazdów,
    które nie chcą się zatrzymać (no ale to jest kwestia napraw radiowozów i
    opłat za to :/ )

  • 6. Data: 2009-06-12 15:08:12
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 11 Cze, 17:42, Flo <f...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Nareszcie policjanci z jajami.

    Oby takich było jak najwiecej :)

    > Co prawda przepisy im na to już od jakiegoś czasu pozwalają ale mało kto
    > zaryzykuje bo trzeba się później tłumaczyć (o szkodzie w mieniu resortu
    > nie wspomnę)

    A czy przypadkiem takie szkody nie sa pokrywane przez OC sprawcy
    (sciganego)?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 7. Data: 2009-06-12 15:14:44
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 11 Cze, 17:45, doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> wrote:

> [...]
    >
    > szkoda tylko, że tak rzadko stosują te metode w zatrzymywaniu pojazdów,
    > które nie chcą się zatrzymać (no ale to jest kwestia napraw radiowozów i

    Ja nie mam nic przeciwko, jak by to wygladalo tak:

    http://www.smog.pl/wideo/25422/szalony_poscig_obled/

    Zaczyna sie w okolicach 3 minuty 20 sekund.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 8. Data: 2009-06-12 16:23:25
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Rafal M pisze:

    > A czy przypadkiem takie szkody nie sa pokrywane przez OC sprawcy
    > (sciganego)?

    Tak ale chyba nie znasz mentalności przełożonych w policji.
    Postępowanie wyjaśniające tak na wszelki wypadek, a postępowanie
    dyscyplinarne ku przestrodze.