  • 41. Data: 2004-11-15 22:12:16
    Temat: Re: Kim jest pan Dr. G.K. Ph.D.?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Alek wrote:

    > A nie masz wrażenia, że "Karol Popławski" to jego kolejna skóra?

    Raczej kuzyn lub kochaś - nadaje z innego regionu.

    Splonkować obu i mieć nadzieję, że znowu nie zmienią ksywki.

  • 42. Data: 2004-11-15 22:21:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Alek wrote:

    > A nie masz wrażenia, że "Karol Popławski" to jego kolejna skóra?

    IP niby z innego regionu, ale może jakaś lama w lubelskiem zostawiła
    otwarte proxy...

  • 43. Data: 2004-11-16 07:55:39
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 15 Nov 2004 22:59:52 +0100, Alek
    <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał:

    > Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

    > A nie masz wrażenia, że "Karol Popławski" to jego kolejna skóra?

    mozliwe, trzebaby go trochę pociagnąć za język. Jak zacznie wrzucać teksty
    o mordercach Popiełuszki i nazistowskiej k... z Energo-Inwest Katowice to
    znaczy że Karolek, Grzesio i karzeł reakcji to jedna i ta sama osoba..

    --
    Falkenstein

  • 44. Data: 2004-11-16 07:56:45
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 15 Nov 2004 23:21:52 +0100, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał:

    > IP niby z innego regionu, ale może jakaś lama w lubelskiem zostawiła
    > otwarte proxy...

    Możliwe, wszak pan doktor to wybitny specjalista od maskowania IP, nawet
    CIA i KGB go nie namierzą.

    --
    Falkenstein

  • 45. Data: 2004-11-16 12:44:06
    Od: "Karol Poplawski" <r...@y...com>

    > Możliwe, wszak pan doktor to wybitny specjalista od maskowania IP, nawet
    > CIA i KGB go nie namierzą.
    > Falkenstein
    > Gdzie znaleźć sprawiedliwość? W encyklopedii pod "S"!

    Gdybys czytal uwaznie to pan dr pisze, ze ktos maskowal jego IP i dlatego jego
    zona dostala pogrozki z TPSA, ze pisanie o Zydach stanowi zagrozenie dla sieci.

    CIA nie ma powodu, aby go namierzac, chyba ze chca wyslac przelew na jego konto.
    KGB juz nie ma, wiec jak tu ktos napisal to jest pana papranie a nie pisanie
    panie sendziulku.

    Karol

  • 46. Data: 2004-11-16 12:47:45
    Od: "Karol Poplawski" <r...@y...com>

    > Tak mam.

    To slucham. Jakie, bo dawno juz sie nie smialem. Napisz cos glupiego. Ty to
    umiesz.

    > Jeśłi ^y nie to jednak masz niższe IQ niż zakładałem

    Na jakiej podstawie zakladales panie Kaszpirowski? Na tej samej co diagnoze
    pana dr Kruka?

  • 47. Data: 2004-11-17 19:53:35
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 12 Nov 2004 20:23:25 +0100,
    Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl> screamed:

    W której wersji ten protokół TCP/IP?

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
    [ 20:52:55 user up 10433 days, 8:47, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Performance is easier to add than clarity.

  • 48. Data: 2004-11-17 19:56:30
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 13 Nov 2004 14:21:02 +0100,
    Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl> screamed:
    > Chodzi o fakt, iż ten v.4 nie jest doskonały i umożliwia podszywanie się,
    > zmianę adresów email, luki w systemach umożliwiają zakładanie własnych
    > serwerów SMPT na zainfekowanych komputerach, zatem zmiany adresów IP
    > wysyłanych pakietów itp.

    Trochę pomieszały Ci się warstwy...

    > "IPv6 fixes a number of problems in IPv4, such as the limited number of
    > available IPv4 addresses.

    Co 128 bitów to nie 32 - większa przestrzeń adresowa.

    > It also adds many improvements to IPv4 in areas
    > such as routing and network autoconfiguration.

    A to wynika z czegoś zupełnie innego.

    > IPv6 is expected to gradually
    > replace IPv4, with the two coexisting for a number of years during a
    > transition period. [...]"
    > życzę miłej lektury

    Po przeczytaniu pierwszego, zacytowanego przeze mnie tekstu, sam bym Ci radził
    zacząć od podstaw.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 20:53:53 user up 10433 days, 8:48, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Jesus died for your sins. Make it worth his time.

  • 49. Data: 2004-11-17 19:58:13
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w wiadomości
    .
    > W której wersji ten protokół TCP/IP?
    > Artur

    W dwudziestej piątej.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 50. Data: 2004-11-17 20:14:53
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    .
    > Po przeczytaniu pierwszego, zacytowanego przeze mnie tekstu, sam bym Ci
    radził
    > zacząć od podstaw.
    > Artur

    Jasne, serdecznie dziękuję za radę panie Piwko. Też panu radzę zacząć od
    podstaw i tak możemy sobie radzić na wzajem. To jak dobre rady Sobiesława
    Zasady, kiedy mnie nie było stać nawet na malucha, ponieważ kiedyś gdy
    wróciłem z doktoratem do Polski zarabiałem na uczelni 185 złotych netto na
    miesiąc, a czynsz kosztował nas wtedy 180 zł miesięcznie. Zamiast stanowiska
    adiunkta, nadal byłem na etacie pomocy technicznej i kazali mi sprzątać
    szafy w Uniwersytecie Śląskim. Takie były reguły komunizmu, mimo że Wałęsa
    był już wtedy prezydentem. Ja miałem zachodni doktorat, a szefowa była
    docent partyjny. :)
    Te reguły komunizmu jak widać trwają do dzisiaj w wielu miejscach. Ostatnio
    słyszy się o przypadkach byłych reguł komunizmu w rządzie RP, co bardzo mnie
    martwi, ponieważ przez te afery nasze społeczeństwo, a ja z nim stajemy się
    ubożsi.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.