  • Data: 2008-03-18 16:20:01
    Temat: Kilka pytań odnośnie pracy
    Od: stebi <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    - ile wcześniej muszę powiedzieć o urlopie na żądanie i ile dni w roku
    go mam?
    - ile wcześniej pracodawca musi przedstawić mi grafik pracy i jeśli chce
    go zmienić w trakcie miesiąca, to ile wcześniej musi mi o tym
    powiedzieć? Chodzi o to, że pracodawca mówi np. "grafik się zmienił i
    idziesz jutro do pracy", a miałem mieć wolne
    - ile % stawki podstawowej powinienem dostać za pracę w święta (np.
    nadchodzące wielkanocne-niedziela, poniedziałek)
    - czy w przypadku umowy na 1/2 lub 3/4 etatu pracodawca może zastrzec,
    że nadgodziny są liczone dopiero od pełnego etatu i jeśli tak, to czy
    mogą być one rozliczne kwartalnie (w jednym miesiącu mam np. 10
    nadgodzin, ale w drugim mam 10 godzin niedopracowanych, więc nie dostaje
    nic za nadgodziny)

    Z góry dzięki
    Pozdrawiam
    stebi