  • 1. Data: 2009-11-09 12:56:55
    Temat: Kierowca który zepsuł drzwi
    Od: "news" <m...@o...pl>

    Witam jest taka sytuacja
    Kierowca wożący towar do wielkiej sieci handlowej od dostawcy małej firmy
    uszkodził drzwi magazynu ale Nie samochodem
    tylko są to drzwi podnoszone (brama segmentowa) uszkodził je tak że był
    wsadzony rygielek a on nacisnął przycisk podnoszenia i rygielek pourywał
    elementy drzwi.
    Czy tak powinny wyglądać drzwi magazynu ? po wzgledem bhp ?
    Że naciśniecie guzika podnoszenia urywa je i ich elementy wtedy gdy jest
    rygielek wsadzony ?

    Potem pracowicy tej sieci przymusili tego 60 letniego staruszka do
    podpisania papierka że to on spowodował i Amen a teraz przysłali mu
    rachuneczek na 11 tys zl podczas gdy naprawa kosztowała by pewnie z 200 zł -
    po dwóch latach.

    Pracownicy sieci nakłamali przy tym staruszka że nie on to zapłaci tylko
    ubezpieczyciel jego tira ale przecież to niemożliwe bo auto stało i nie
    brało udziału w zdarzeniu nawet nie dotykało bramy.

    Co można zrobić w tej sytuacji bo czas biegnie i staruszkowi siądzie
    komornik na głowę

    Co naisać w odwołaniu

  • 2. Data: 2009-11-09 14:32:31
    Temat: Re: Kierowca który zepsuł drzwi
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    news wrote:
> [...]
    > rygielek wsadzony ?
    >
    > Potem pracowicy tej sieci przymusili tego 60 letniego staruszka do
    > podpisania papierka ?e to on spowodowa? i Amen a teraz przys?ali mu
    > rachuneczek na 11 tys zl podczas gdy naprawa kosztowa?a by pewnie z 200 z? -
    > po dwóch latach.
    >
    > Pracownicy sieci nak?amali przy tym staruszka ?e nie on to zap?aci tylko
    > ubezpieczyciel jego tira ale przecie? to niemo?liwe bo auto sta?o i nie
    > bra?o udzia?u w zdarzeniu nawet nie dotyka?o bramy.
    >
    > Co mo?na zrobiae w tej sytuacji bo czas biegnie i staruszkowi si?dzie

    odeslac rachunek temu kto wsadził rygielek.
    A tak na serio.
    Wziac prawnika i niech im cos odszkrobie na odwal.
    Ja bym czekał aż pójdą z tym do sądu.
    Naciśsnięciem przycisku do otwierania drzwi nie można rozwalić drzwi i
    niech zapłaci za to ktoś kto spowodował, że próba normalnego uzycia
    bramy spowodowała jej rozwalenie.

  • 3. Data: 2009-11-09 18:56:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 9 Nov 2009, news wrote:

    > Potem pracowicy tej sieci przymusili tego 60 letniego staruszka do
    > podpisania papierka że to on spowodował i Amen

    Pytanie co tam faktycznie zostało napisane...
    Mogli go "wrobić", a teraz drzwi mogą już tej wady nie mieć.
    Dobrze podejrzewam, że nie wziął kopii?

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2009-11-10 06:32:00
    Od: "news" <m...@o...pl>

    kopi nie wział ale po 2 latach przesłali kopie wszystkich dokumentów

  • 5. Data: 2009-11-10 15:35:13
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Nov 10, 6:32 am, "news" <m...@o...pl> wrote:
    > kopi nie wział ale po 2 latach przesłali kopie wszystkich dokumentów

    czego nie wzial? :)

  • 6. Data: 2009-11-10 15:48:32
    Od: "news.neostrada.pl" <k...@p...onet.pl>

    co byś zawarł w takim piśmie odwoławczym?

  • 7. Data: 2009-11-10 21:47:01
    Od: "news.neostrada.pl" <k...@p...onet.pl>

    od tej kary
    czy jak to nazwać tego co musi zapłacić poprostu