  • 1. Data: 2023-05-10 20:48:52
    Temat: Kiedy skonczyl sie Covid-19?
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Rozumiem, ze sędziowie wolą sądy kapturowe czyli zdalne w składach jednoosobowych, no
    ale SN właśnie pstryknął w nos nakazując
    składy 3-osobowe w instancjach odwoławczych (mam na myśli postepowanie cywilne).
    Moje drugie PYTANIE: dlaczego sądy nadal utrzymują rozprawy zdalne (a nie każda ze
    stron ma parcie na szkło)? Jakaś śmakaś ustawa
    ponoć mówiła o "do 12 miesięcy po zakończeniu epidemii". To kiedy się ona skończyła?

  • 2. Data: 2023-05-10 21:48:08
    Temat: Re: Kiedy skonczyl sie Covid-19?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.05.2023 o 20:48, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > nie każda ze stron ma parcie na szkło)? Jakaś śmakaś ustawa ponoć mówiła
    > o "do 12 miesięcy po zakończeniu epidemii". To kiedy się ona skończyła?

    W większości sądów chyba gdzieś w połowie 2022. Trzeba poszukać na
    stronach z zarządzeniami. Choć w częstochowie nie udało mi się znaleźć
    zarządenia odwołującego "pracę zdalną" kuratorów.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!