  • 1. Data: 2002-05-20 20:41:47
    Temat: Kiedy przedawniają sie kary za brak opłaty za parking?
    Od: "Paweł S." <p...@x...pl>

    Witam!

    Jakieś 2 lata temu zaparkowałem sobie samochód przy chodniku, gdzie kiedyś
    był bezpłatny. Nie było tam żadnego znaku (świeżo założony parking), po 1
    godzinie przychodze i patrze jakaś karteczka. Mandat czy jak to tam sie
    zwało? Czytałem i pamiętam że jeżeli nie ujszcze opłaty to przyślą
    zawiadomienie albo mogą sie procesować sądownie. (Pisze to z głowy, bo nie
    pamiętam dokładniej - ale tak to było mniej więcej) Mineło 2 lata i nic...
    I tu pytanie:
    Po ilu latach przedawniają sie takie sprawy?

    Pozdrawiam Paweł S.