  • 1. Data: 2002-05-20 18:31:39
    Temat: reformationis in peius- cd
    Od: "Kingurek" <K...@p...fm>

    niestety nie mieliscie racji- organ odwolawczy I instancji moze rozpatrzyc
    apelacje na niekorzysc oskarzonego- jest to wyjatek od art.139 kpa

  • 2. Data: 2002-05-20 20:33:54
    Temat: Re: reformationis in peius- cd
    Od: "Cezar" <c...@b...pl>

    Użytkownik "Kingurek" <K...@p...fm> napisał w wiadomości
    > niestety nie mieliscie racji- organ odwolawczy I instancji moze rozpatrzyc
    > apelacje na niekorzysc oskarzonego- jest to wyjatek od art.139 kpa

    kurde a kto to jest oskarzony w kpa?

    Cezar

  • 3. Data: 2002-05-20 20:59:28
    Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl>

    > niestety nie mieliscie racji- organ odwolawczy I instancji moze rozpatrzyc
    > apelacje na niekorzysc oskarzonego- jest to wyjatek od art.139 kpa

    Nie kochana/y, trochę prawniczej precyzji!
    Spało się na zajęciach z logiki?
    Wyjątki zawiera sam artykuł 139 a dotyczą one odstepstwa od stosowania
    zasady reformationis in peius o czym wspominałem. Natomiast NIE SĄ to
    wyjątki od artykułu 139 jako takiego, w całości, takowych wyjątków nie ma.
    Następnym razem proszę precyzyjniej (czytaj:prawidłowo) formułować pytania.

    pozdr.
    T.

  • 4. Data: 2002-05-21 08:58:37
    Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl>

    > kurde a kto to jest oskarzony w kpa?

    Kingurek chyba już tak ma, że wszystko przekręca ;)
    Chodzi oczywiście o odwołującego się.

    pozdr.
    T.