  • 1. Data: 2006-08-31 08:22:24
    Temat: PILNE !!!! Eksmisja z lokalu po splacie zadluzenia ????!!!!
    Od: "Mati" <c...@w...pl>

    Witam wszystkich
    mam pilne pytanie dotyczace eksmisji z lokalu po splacie zadluzenia za
    lokal.
    Czy jest to mozliwe, jezeli tak to jakie sa mozliwosci odwolania sie od
    tego tytulu ?? Tytul powstal w 2004 roku. Niestety z powodu ciezkich
    warunkow materialnych od wydania tytulu do dnia splaty (czerwiec
    biezacego roku) nie bylo mozliwosci uregulowania zaleglosci.
    Bardzo prosze o szybka odpowiedz.
    P.S. wobec wlasciciela lokalu (spoldzielni) nie ma juz zadnego
    zadluzenia i jest placone wszystko na biezaco.

  • 2. Data: 2006-08-31 08:54:24
    Temat: Re: PILNE !!!! Eksmisja z lokalu po splacie zadluzenia ????!!!!
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Uzytkownik "Mati" <c...@w...pl> napisal w

> [...]
    > Bardzo prosze o szybka odpowiedz.
    > P.S. wobec wlasciciela lokalu (spoldzielni) nie ma juz zadnego
    > zadluzenia i jest placone wszystko na biezaco.

    Potwierdzenie zaplaty do reki i biegiem do spoldzielni!
    Pokajac sie, pasc na kolana - wierzyciel ma asy w rece,
    wiec do dziela.

    Neko

  • 3. Data: 2006-08-31 09:07:55
    Od: "Mati" <c...@w...pl>

    > Potwierdzenie zaplaty do reki i biegiem do spoldzielni!
    > Pokajac sie, pasc na kolana - wierzyciel ma asy w rece,
    > wiec do dziela.

    tez tak bylo zrobione - komornik stwierdzil ze sprawa jest zawieszona.
    po miesiacu przyszlo znow wezwanie do eksmisji - wg regulaminu
    spoldzielni kazdy kto utracil czlonkowstwo z roznych powodow a lokalu
    nie opuscil, po wygasnieciu powodu utraty czlonkowstwa moze starac sie
    o przywrocenie statutu czlonka.
    lecz tu staje rada nadzorcza i stwierdza, ze dluznik nie jest
    wiarygodny i nie przywroci statutu czlonka i co teraz ??

  • 4. Data: 2006-08-31 09:28:57
    Od: "Mati" <c...@w...pl>

    Mati napisał(a):

> [...]
    > lecz tu staje rada nadzorcza i stwierdza, ze dluznik nie jest
    > wiarygodny i nie przywroci statutu czlonka i co teraz ??

    dodam jeszcze, ze przy radzie nadzorczej zostalo powiedziane przez
    dluznika ze jesli znow nastapi zadluzenie chocby jednego m-ca to sam
    osobiscie odda lokal.

  • 5. Data: 2006-08-31 12:54:38
    Od: "Mati" <c...@w...pl>

    czy widzicie jakies rozwiazanie z tej sytuacji ??
    prosze jezeli tylko cos wiecie dajcie znac
    pozdrawiam serdecznie