  • 21. Data: 2002-12-11 15:48:44
    Temat: Odp: Kasy fiskalne
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Qwax <...@...Q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@2...17.138.62...
    > Po zamknięciu paragonu znikają (w większości kas) pozycje z paragonu a
    > jedynie sumy przenoszone są (suma) do odpowiednich rejestrów kasy skąd
    > przy raporcie dobowym zapisywane zostaną (na stałe) do pamięci
    > fiskalnej.

    jestem po rozmowie :-) okazuje się,że jest możliwość zwrotu towaru pracując
    na kasie fiskalnej...przyjmuje zwroty z paragonem oczywiście ...wprowadzając
    taki zwrot na kase ponadto prowadzi ewidencje zwrotnych paragonow z uwagi na
    rozliczenia z US ... ponieważ kasa przyjmujac zwrot wykaże wtedy niższy
    podatek ,który odprowadza a różnica ma pokrycie dla US w paragonach dla
    ,których prowadzi odrębną ewidencje / przechowuje je do ewentulanego
    rozliczenia /.

    Sandra

  • 22. Data: 2002-12-12 07:36:04
    Temat: Re: Kasy fiskalne
    Od: "Qwax" <...@...Q>

> [...]
    pracując
    > na kasie fiskalnej...przyjmuje zwroty z paragonem oczywiście

    Proszę podać typ kasy!!!

    > ponadto prowadzi ewidencje zwrotnych paragonow z uwagi na
    > rozliczenia z US ...

    > ponieważ kasa przyjmujac zwrot wykaże wtedy niższy
    > podatek ,

    ??????
    W znanych mi kasach można zmienić 'stan kasy' poprzez 'wypłaty z kasy'
    ale podatek naliczony nie ulega zmianie. Dlatego proszę powtórnie o
    podanie typu kasy - bo jest to bestseler w kasach - kasa która pozwala
    w sposób łatwy i szybki oszukiwać US - zaraz zabiorę się za handel
    tymi kasami.

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 23. Data: 2002-12-12 14:58:11
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Qwax <...@...Q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:2...@2...17.138.62...

> [...]
    > podanie typu kasy - bo jest to bestseler w kasach - kasa która pozwala
    > w sposób łatwy i szybki oszukiwać US - zaraz zabiorę się za handel

    co ty mówisz za bzdury?
    jakie oszukiwanie ?
    kasa np. ma do odprowadzenia wg.wyliczenia podatku 100zł.
    a odprowadzono 80zł.

    na 20 zł. jest potwierdzenia w dokumentacji zwrotny paragon ... to jakie to
    oszustwo?

    dobra podam typ kasy i dokładny sposób wykonywanie na niej operacji ...US
    nie jest oszukiwany - pokrycie jest w dokumentacji ...

    Sandra