  • 1. Data: 2002-12-05 22:58:49
    Temat: Pomocy!!!
    Od: "Monika" <m...@g...com.pl>

    Witam!
    Przepisuję tekst napisany odręcznie przez prawnika i mam problem z
    rozszyfrowaniem dwóch słów. Napiszę zdanie to może ktoś wyłowi z kontekstu
    co to może być za zagadka:
    1. Jednocześnie proszę o ??? rozpatrzenie sprawy...
    2. ... albowiem zgodnie z sugestią Sądu ??? i załączam do akt ...

    POMOCY!!

  • 2. Data: 2002-12-05 23:07:48
    Temat: Odp: Pomocy!!!
    Od: "Filip 'Kafarov" <k...@S...pl>

    Użytkownik Monika <m...@g...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:asoleu$9kd$...@n...tpi.pl...
    moze byc np. tak

    > 1. Jednocześnie proszę o pozytywne rozpatrzenie sprawy...

    > 2. ... albowiem zgodnie z sugestią Sądu ??? i załączam do akt ...
    moze jakies literki odczytalas ?

  • 3. Data: 2002-12-05 23:11:34
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

> [...]
    > 1. Jednocześnie proszę o ??? rozpatrzenie sprawy...
    > 2. ... albowiem zgodnie z sugestią Sądu ??? i załączam do akt ...

    pełne zdanie kochaniutka :-) w powyzszym mozna wpisac różnie ...

    Sandra

  • 4. Data: 2002-12-05 23:14:37
    Temat: Re: Pomocy!!!
    Od: "maciekdorota" <m...@g...pl>

> [...]
    > 1. Jednocześnie proszę o ??? rozpatrzenie sprawy...
    > 2. ... albowiem zgodnie z sugestią Sądu ??? i załączam do akt ...

    1. Jednoczesnie prosze o ponowne rozpatrzenie sprawy

    Natomiast w drugim zdaniu nalezy podac o jaki sad chodzi np. okregowy,
    apelacyjny itp.

    Macko

  • 5. Data: 2002-12-05 23:23:58
    Od: "Monika" <m...@g...com.pl>

    > 1. Jednoczesnie prosze o ponowne rozpatrzenie sprawy
    >
    > Natomiast w drugim zdaniu nalezy podac o jaki sad chodzi np. okregowy,
    > apelacyjny itp.
    >
    > Macko

    Dzięki, wiem że sąd Rejonowy i coś potem na d...
    a tak naprawdę to mam wrażenie odcyfrowywania robaczków arabskich albo pisma
    szybko piszącego lekarza.
    Chociaż fakt, może i proszę o pozytywne rozpatrzenie
    M.

  • 6. Data: 2002-12-06 08:23:13
    Od: "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Monika" <m...@g...com.pl> napisał w wiadomości