  • 1. Data: 2002-12-05 22:43:18
    Temat: Zgubiony dowód rejestracyjny
    Od: "Ja_NoSiK" <ja_nosik(nospam)@wp.pl>

    Hej ! Mam problem otoz jakis czas temu zgubilem dowod rejestracyjny. Czy
    możecie powiedziec gdzie nalezy sie udac i jakie ewentualnie potrzebne sa
    papiery. Z gory dzieki!
    Ja_NoSiK

  • 2. Data: 2002-12-06 08:44:09
    Temat: Re: Zgubiony dowód rejestracyjny
    Od: "Grzes" <d...@N...host.sk>

    Użytkownik "Ja_NoSiK" <ja_nosik(nospam)@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > możecie powiedziec gdzie nalezy sie udac i jakie ewentualnie potrzebne sa

    jakis czas temu??? jaki??? dzien, dwa czy tydzien? :-O

    zasuwaj do swojego WK, tam wszystko Ci powiedza...

    pozdr.
    grepe

  • 3. Data: 2002-12-06 10:04:01
    Od: "attena26" <a...@w...pl>

    zapewne będą chcieli zaświadczenie o przeglądzie auta

  • 4. Data: 2002-12-06 13:40:27
    Od: "esseirion" <e...@g...pl>

    > możecie powiedziec gdzie nalezy sie udac i jakie ewentualnie potrzebne sa
    > papiery. Z gory dzieki!
    > Ja_NoSiK

    Prawdopodobnie beda chciali od ciebie tez, abyc dla ogloszenie do gazety ze
    zgubiles...tak robia w sprawie dowodów i paszportów :)

    Magda.

  • 5. Data: 2002-12-06 15:21:56
    Od: "attena26" <a...@w...pl>

    a mi nic takiego nie kazano zrobić jak zgłaszałam na policji, ale chyba dam
    takie ogłoszenie.