  • 1. Data: 2002-05-27 19:42:20
    Temat: Kasacja w kpk
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl>

    Hmmm... czy kasacje w sprawie karnej Sad Najwyzszy oddala postanowieniem czy
    wyrokiem?
    Czy moze postanowieniem na posiedzeniu a wyrokiem na rozprawie?
    Jak uwzglednia i uchyla lub uniewinnia to zawsze wyrokiem tak?
    Prosze o porade. Mam niedlugo egzamin z kpk.

    --
    napisal Konrad G. ,

  • 2. Data: 2002-05-27 21:11:09
    Temat: Re: Kasacja w kpk
    Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl>

    > Hmmm... czy kasacje w sprawie karnej Sad Najwyzszy oddala postanowieniem
    czy
    > wyrokiem?

    > Czy moze postanowieniem na posiedzeniu a wyrokiem na rozprawie?
    Tak (art.535 par.2) Chyba, że chodzi o kasację "nadzwyczajną" wówczas
    zawsze wyrokiem.

    > Jak uwzglednia i uchyla lub uniewinnia to zawsze wyrokiem tak?
    Tak (art.537)

    Powodzenia :)

    pozdr.
    T.