    From: MEva <x...@x...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kartoteka z Zakładu Opieki Zdrowotnej
    Date: Mon, 29 Mar 2004 13:23:01 +0200

    Sat, 27 Mar 2004 15:03:33 +0000 (UTC), na pl.soc.prawo, artur napisał(a):

    > 1) Małe jest piękne ... <== tak to chyba szło.

    Mój mąż mówi że co złego to bierze się najmniejszego.
    > 2) ZOZ powinien wysylac wylacznie kopie kartotek pacjetow
    > z potwierdzeniem za zgodnosc zarowno do PZU jak i drugiej strony.

    To dziwne że tak nie jest.Często muszę wysyłać różne dokumenty do ZUS i jak
    mam w aktach jeden oryginał to go nie wypuszczam z ręki- tylko kserokopie.

    > 3) Moje wrazenia z chodzenia po roznych biurach i załatwiania tam spraw
    > bynajmniej nie skłaniają mnie do tego by ufać urzędnikom.

    Oczywiście , ale nie należy ich posądzać od razu o złą wole.Mają swoich
    szefów nad sobą i jak ma być oryginał to musi być - na tym szczeblu nic się
    nie da zrobić, interwencje piętro wyżej/ albo i dwa/

    > wycinaj cytaty w odpowiedziach.

    Przepraszam , jak przyjdzie mój /duży/ mąż z pracy to go zapytam o co ci
    chodzi i jak to robić.

    --
    pozdrawiam
    MEva :-)