  • 11. Data: 2012-04-13 08:11:04
    Temat: Re: Kara za zerwanie umowy
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    > No co poradzisz, takie mają. :( Mi tam nie przeszkadza, skoro nie chcę
    > rezygnować, tyle, żeby nie robili takich jaj,

    Naiwne marzenia :)
    Ale na "pocieszenie" napiszę, że nie tylko CP robi numery klientom.
    Mnie kiedyś zrobiło w konia UPC, a ostatnio C+, z którą podpisałam umowę
    na czas określony w grudniu, po czym w lutym ni z gruchy ni z pietruchy
    dostałam sporo wyższy rachunek (fakt, mają drobnym druczkiem, że w
    wyjątkowych przypadkach mogą zmienić cennik w trakcie trwania umowy -
    tutaj wyjątkowym przypadkiem był ponoć wzrost cen paliw i gazu -
    faktycznie, to musi mieć cholerny wpływ na przekaz telewizyjny).

    Niby nic takiego, ale żadnego powiadomienia od nich wcześniej nie
    dostałam, a czas na rozwiązanie umowy bez poniesienia kary miałam tylko
    w ciągu 7 dni od daty otrzymania takiej informacji. Oni twierdzą, że
    wysyłali (oczywiście listem zwykłym), ja, że nic nie dostałam (bo nie
    dostałam). Słowo przeciwko słowu, a ja zostałam z umową podpisaną na 17
    miechów bez prawa jej bezkarnego rozwiązania :/ Ot takie miłe podejście
    do wprawdzie świeżego, ale już zaklepanego klienta.

    Najsmutniejsze w tym wszystkim, że tak naprawdę każdy z operatorów (ale
    też i banków, ubezpieczalni czy innych łowców jeleni) ma klientów w
    głębokiej i czarnej dupie i de facto niewiele można z tym zrobić, bo
    przejście do konkurencji to przejście spod jednej rynny pod drugą ;-)

    N.

  • 12. Data: 2012-04-13 09:30:55
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    > No co poradzisz, takie mają. :( Mi tam nie przeszkadza, skoro nie chcę
    > rezygnować, tyle, żeby nie robili takich jaj, że nie wypożyczą lepszego
    > dekodera Bo Już Masz Umowę, Więc Cię Mamy W Dupie.
    Mi kiedyś padł dekoder CP, już po przejściu umowy na czas nieokreślony,
    i korzystniej było dla mnie odkupić na znanym portalu aukcyjnym używany
    dekoder niż zawrzeć nową umowę na czas nieokreślony.
    Niestety CP nie dopuszcza takiej możliwości, tj. odmówił sparowania tego
    innego dekodera z posiadaną przeze mnie kartą, ale za to udało mi się
    zawrzeć nową umowę z nowym dekoderem i na starych warunkach na 18
    miesięcy :-].
    Podobne przygody miałem z TP i PlusGSM.
    W TP dawno temu był oferowany tzw. abonament ekonomiczny z niskim
    abonamentem ale droższymi rozmowami. Ze względu na to, że rodzice nie
    mieli telefonów komórkowych zadeklarowaliśmy korzystanie z tzw.
    abonament standardowego. Po pewnym czasie rodzice pozyskali telefony
    komórkowe, więc postanowiliśmy zmienić abonament standardowy na
    ekonomiczny i tu spotkała nas przykra niespodzianka - od jakiegoś czasu
    abonament ekonomiczny można było uzyskać tylko z zaświadczeniem MOPSU o
    trudnej sytuacji materialnej. Ci którzy kiedyś wybrali abonament
    ekonomiczny, nadal mogą z niego korzystać.
    W PlusGSM do tej pory nie przedłużyłem umowy bo każda nowa oferowana
    umowa jest dla mnie mniej korzystna niż ta którą mam na czas
    nieokreślony pomimo, że nie mam w niej żadnych dodatków promocyjnych.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek