  • 1. Data: 2012-04-10 08:33:45
    Temat: Kara za zerwanie umowy
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    w grudniu podpisałem umowę na 3 lata z Cyfrowym Polsatem. Wtedy nie było
    możliwości 2 dekoderów HD, więc mam jeden SD. Teraz CP wprowadził (w
    tych samych abonamentach) dekodery HD. Niestety mnie już możliwość
    wymiany nie obejmuje. Płacę więc tyle samo, co klient pozyskany w
    kwietniu, jednak mam mniej kanałów dostępnych. Zerwanie umowy kosztuje
    1400zł, a więc 14 miesięcznych abonamentów. Mniej niż 3 lata abonamentu,
    jednak tych 14 miesięcy oglądania nie odzyskam.

    Czy jest jakieś prawne wyjście z tej sytuacji, czy też działanie Polsatu
    jest całkiem nie do ruszenia?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2012-04-10 09:26:29
    Temat: Re: Kara za zerwanie umowy
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Przemysław Adam Śmiejek* napisał(-a):

    > Czy jest jakieś prawne wyjście z tej sytuacji, czy też działanie
    > Polsatu jest całkiem nie do ruszenia?

    Zdaje się z końcem maja CP wycofuje z oferty jakiś kanał sporotwy swojej
    produkcji.
    http://satkurier.pl/news/72193/koniec-polsatu-futbol
    -przed-latem.html
    Jeśli go masz zagwarantowanego w umowie lub regulaminie, to będziesz
    miał prawo wypowiedzieć umowę i nie szarpać się.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2012-04-10 09:34:42
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 10.04.2012 09:26, Big Jack pisze:
> [...]
    > Jeśli go masz zagwarantowanego w umowie lub regulaminie, to będziesz
    > miał prawo wypowiedzieć umowę i nie szarpać się.

    Pewnie nie mam, bo kanały się zmieniają ciągle przecież i chyba
    niespecjalnie go gwarantują.

    No to byłoby rozwiązanie, bo ja bym sobie wypowiedział, a potem na żonę
    kupił nowy pakiet już z dekoderem HD. Tyle, że to znów minie kilka
    miesięcy i zamieszanie. Wolałbym kurde jakoś zmusić ich do wymiany
    dekodera na HD...

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 4. Data: 2012-04-10 11:28:03
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    On Tuesday, 10 April 2012 08:34:42 UTC+1, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Pewnie nie mam, bo kanały się zmieniają ciągle przecież i chyba
    > niespecjalnie go gwarantują.

    Nie gwarantują dostarczenia przedmiotu umowy???

    Dotąd myślałem, że każda taka jednostronna zmiana warunków umowy może być
    podstawą do jej rozwiązania.

> [...]
    > kupił nowy pakiet już z dekoderem HD. Tyle, że to znów minie kilka
    > miesięcy i zamieszanie. Wolałbym kurde jakoś zmusić ich do wymiany

    Po co na żonę? Na siebie też można, przecież się nie obrażą.

    pzdr.
    k.

  • 5. Data: 2012-04-10 16:50:09
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > oglądania nie odzyskam.
    >
    > Czy jest jakieś prawne wyjście z tej sytuacji, czy też działanie Polsatu jest

    Skoro pasował ci tuner SD więc o co ci chodzi?

  • 6. Data: 2012-04-10 19:09:18
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 10.04.2012 16:50, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" napisał w wiadomości grup

    > Skoro pasował ci tuner SD więc o co ci chodzi?

    Nie pasował. Niestety nie było wtedy wyboru. Mogłem albo nie mieć nic
    albo SD, więc wybrałem mniejsze zło, czyli SD. Teraz wypożyczają już HD,
    więc jest technicznie możliwość. Więc chciałbym, skoro płacę tyle samo
    co obecni klienci, mieć wypożyczony także jak oni dekoder HD i móc
    oglądać więcej kanałów.

    Rozumiem, że by chcieli np. jakąś opłatę za tę operację wymiany
    wypożyczonego dekodera, ale po prostu nie ma takiej opcji w ogóle.

    Ogólnie to nie pierwsza taka akcja. Kanał Comedy Central Family
    udostępnili mi dopiero po około roku od włączenia do ogólnej oferty,
    choć byłem skłonny płacić więcej za ten kanał. A biorąc pod uwagę, że
    teraz, po jego udostępnieniu także mi, wcale więcej za niego nie płacę,
    więc nie jest to kwestia finansowa, a złośliwości wobec starych klientów.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 7. Data: 2012-04-10 19:56:49
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" napisał w wiadomości grup

    > Nie pasował.

    Skoro nie pasował to kto cię zmuszał do podpisywania cyro? Ktoś przystawiał
    pistolet do głowy? Trzeba było iść do C+/n/kablówki. Denerwują mnie osoby,
    którzy najpierw podpisują umowę, a potem od razu kombinują jak ją zerwać.

  • 8. Data: 2012-04-10 20:26:29
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 10.04.2012 19:56, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" napisał w wiadomości grup

    > Skoro nie pasował to kto cię zmuszał do podpisywania cyro?

    A przeczytałeś waść com napisał dwukrotnie zresztą? Bo nie było innego
    wyboru. Nie przyznawali się, że za 4 miesiące będzie. Mówili, że nie
    ma. Więc wybrałem mniejsze zło. Lepiej tak niż wcale. Ale skoro już jest
    techniczna możliwość wypożyczenia dekodera HD, to chciałbym go
    wypożyczyć i mieć pełniejszą ofertę kanałów. Kupiłbym sobie nawet taki
    dekoder na własność u innego producenta, niestety system kodowania CP
    uniemożliwia korzystanie z innych dekoderów.

    > Ktoś
    > przystawiał pistolet do głowy? Trzeba było iść do C+/n/kablówki.

    Mają dużo gorsze warunki, poza tym, miałem już umowę z CP.

    > Denerwują mnie osoby, którzy najpierw podpisują umowę, a potem od razu
    > kombinują jak ją zerwać.

    Nie chcę zerwać. Chcę zerwać i podpisać na nowo na żonę, żeby łaskawie
    mi wypożyczyli dekoder HD, tak jak wypożyczają nowym klientom. A
    najlepiej to chcę wypożyczyć dekoder HD w miejsce SD. I nawet jestem
    skłonny zapłacić np. 100 zł kosztów takiej akcji. Niestety jedyne co
    mogę to zapłacić 1400zł a to już przekracza tak gdzieś 100krotnie albo i
    więcej wartość dekodera.

    Dlatego się zastanawiam, co zrobić, żeby zmusić jakoś CP do wypożyczenia
    mi dekodera HD.

    Mylisz mnie z osobami, które koniecznie kombinują jak zerwać umowę z
    operatorem telefonicznym i zyskać niespłacony jeszcze aparat na
    własność. Po zerwaniu umowy ja i tak zostaję z niczym. Płacę abonament
    za telewizję, nie spłacam żadnego sprzętu, bo sprzęt jest i tak
    wypożyczany.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 9. Data: 2012-04-12 21:11:00
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 10 Apr 2012 08:33:45 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> [...]
    > 1400zł, a więc 14 miesięcznych abonamentów. Mniej niż 3 lata abonamentu,
    > jednak tych 14 miesięcy oglądania nie odzyskam.

    Każdy normalny operator dba o zyski - czyli idziesz do BOK, mówisz że
    chcesz płacić więcej - cokolwiek byle by więcej i zmieniasz umowę na nową
    (co najwyżej okres zobowiązania zacznie się od początku).
    Jesteś pewien że CP tak nie może (kierowniczka BOK może to załatwić bez
    problemu gdyby chciała - rozliczają ich za zysk)?

    Poza tym podziwiam - umowa na 3 lata... Dla mnie nawet roczne są za długie.

    Henry

  • 10. Data: 2012-04-13 07:37:57
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 12.04.2012 21:11, Henry(k) pisze:

> [...]
    > Jesteś pewien że CP tak nie może (kierowniczka BOK może to załatwić bez
    > problemu gdyby chciała - rozliczają ich za zysk)?

    No to właśnie byłem w BOK, czyli na infolinii.

    Więcej płacić nie chcę, uważam, że skoro gdybym kupił teraz, płaciłbym
    tyle samo, a miał wypożyczony dekoder HD, to mogę zapłacić za dekoder
    (choć jest wypożyczany, więc to i tak dla CP czysty zysk).

    > Poza tym podziwiam - umowa na 3 lata... Dla mnie nawet roczne są za długie.

    No co poradzisz, takie mają. :( Mi tam nie przeszkadza, skoro nie chcę
    rezygnować, tyle, żeby nie robili takich jaj, że nie wypożyczą lepszego
    dekodera Bo Już Masz Umowę, Więc Cię Mamy W Dupie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek