  • 21. Data: 2019-08-25 10:17:24
    Temat: Re: Kara za wegańskie odżywianie dziecka
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-08-25 o 10:11, u2 pisze:

    > czyli ty wolisz tracić czas na oszukańczych telemarketerów, twoja wola,
    > a żeś słabiutki w sprawach technicznych to widać matołku:)

    Ja mogę odebrać, bo nie zrobię głupoty.
    Może poszperaj i znajdź artykuł, że czytanie newsów
    może zaszkodzić.

  • 22. Data: 2019-08-25 11:15:42
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 25.08.2019 o 10:17, cef pisze:
    > czytanie newsów
    > może zaszkodzić.

    to nie czytaj:)))))

    --
    I love love

  • 23. Data: 2019-08-25 18:46:50
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-08-25 o 11:15, u2 pisze:

    > to nie czytaj:)))))

    Pisałem to z troski o Twoje zdrowie/samopoczucie.
    Sam nie boję się odebrać połączenia czy przeczytać
    cokolwiek.
    Życzę więcej luzu w niedzielny wieczór.

  • 24. Data: 2019-08-25 19:46:20
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 25.08.2019 o 18:46, cef pisze:
    > Pisałem to z troski

    troszcz się o siebie i swoją rodzinkę, nie udawaj większego durnia niż
    jesteś matołku:))))))

    --
    I love love