  • 21. Data: 2010-03-01 20:34:38
    Temat: Re: Kara na słowo
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    news.icm.edu.pl pisze:

    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Tak mu się śniło ?

    > 7 dni

    Co 7 dni?

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2010-03-01 21:21:01
    Od: "news.icm.edu.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Co 7 dni?

    Tyle czasu na złożenie wniosku o uchylenie mandatu

  • 23. Data: 2010-03-01 21:53:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    news.icm.edu.pl pisze:

    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Tyle czasu na złożenie wniosku o uchylenie mandatu

    Na jakiej podstawie? Bo chyba nie na tej, że czyn, za który mandat
    nałożono, nie jest wykroczeniem?

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2010-03-04 21:34:01
    Od: "news.icm.edu.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Na jakiej podstawie? Bo chyba nie na tej, że czyn, za który mandat
    > nałożono, nie jest wykroczeniem?

    Dokładnie tak. Ze stwierdzenia "tak było" nie wynika, że pies biegał bez
    kagańca bo poprzedzająca wypowiedź policjanta jest o tym, że mu się to śniło
    (a nie że tak było). Co więcej, nie jest pytaniem by koniecznie dopatrywać
    się związku między nimi. Może zwykłe zbycie niedorzecznej sugestii.

  • 25. Data: 2010-03-04 22:26:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    news.icm.edu.pl pisze:

    > Dokładnie tak. Ze stwierdzenia "tak było" nie wynika, że pies biegał bez
    > kagańca bo poprzedzająca wypowiedź policjanta jest o tym, że mu się to

    Ale wcale nie musi wynikać. Sprawca przyznał się, przyjmując mandat.
    Nałożono go za czyn, który jest wykroczeniem (bieganie bez kagańca). To,
    że sprawca potem się rozmyślił, i stwierdził, że czynu jednak nie
    popełnił, nie oznacza, że mandat można uchylić.

    Gdyby dostał mandat za chodzenie w zielonych butach - wówczas
    podstawa do anulowania jest (czyn nie jest wykroczeniem). I tak należy
    rozumieć ten przepis.

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2010-03-05 19:57:57
    Od: "news.icm.edu.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Ale wcale nie musi wynikać. Sprawca przyznał się, przyjmując mandat.
    > Nałożono go za czyn, który jest wykroczeniem (bieganie bez kagańca).

    Nic nie wskazuje by go nałożono za bieganie bez kagańca.

    > To, że sprawca potem się rozmyślił, i stwierdził, że czynu jednak nie
    > popełnił, nie oznacza, że mandat można uchylić.

    Przeczytałem historyjkę i widzę, że przyjął za śnienie policjanta.

    > Gdyby dostał mandat za chodzenie w zielonych butach - wówczas podstawa
    > do anulowania jest (czyn nie jest wykroczeniem). I tak należy rozumieć ten
    > przepis.

    Jaka historyjka taki wniosek.