  • 1. Data: 2010-10-27 06:34:19
    Temat: Kapitał początkowy - dokumenty RP7
    Od: "Irena" <i...@t...com.pl>

    Witam ,
    pracodawca a ściślej pracownik firmy , któremu ufnie oddałam komplet
    dokumentów do ustalenia KP ( wszystkie RP7) nie dostarczył dokumentów do ZUS
    . Było to w 2005 roku .
    Pani odpowiedzialna za dostarczenie dokumentów do ZUS potwierdza fakt że
    ich tam nie dostarczyła a z niewiadomych przyczyn zaniosła je do domu .
    Od marca tego roku szuka tych dokumentów przesuwając termin ich oddania .
    Z prawem jestem na bakier , bo jestem człowiekiem niezwykle spokojnym ,
    raczej ustąpię niż wyegzekwuję .
    Tym razem czuję się już jak idiotka. Przez skórę czuję , że tych dokumentów
    po prostu juz nie ma.
    Co mogę z tym fantem zrobić?

    Pozdrawiam
    Irena