  • 1. Data: 2010-10-26 18:51:20
    Temat: Budynek w granicy a podziałdziałki
    Od: "Golibroda" <g...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Potrzebuję podzielić działkę na dwie równe części. Działka jest
    współwłasnością dwóch osób.
    Działka jest prostokatem, granica podziału ma być prosta prostodadłą do
    dłuższej krawędzi działki.

    Wychodzi tak,że granica podziału wchodzi na mur budynku stojącego w tej
    granicy około 20 cm.
    Geodeta nie chce tego podzielić bo mówi,że starostwo powiatowe nie
    zatwierdzi mapy.
    Budynek to taki ala działkowy murowany na fundamentach. Postawiony ze 20 lat
    temu na czuja, niby na części współwłaściciela ale chyba zostało źle
    wymierzone i teraz jest kłopot.
    Nie mam na budynek żadnych zgód czy planów jednak jest on uwidaczniony na
    mapach.

    Co moge z tym zrobić bo współwłaściciel zlecił geodecie linię łamaną
    omijającą budynek (linia biegnie po szczycie) i jest w granicy.
    Nie chcę się na to zgodzić.

    Co dalej....

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2010-10-26 18:53:30
    Temat: Re: Budynek w granicy a podziałdziałki
    Od: "Golibroda" <a...@m...asa>

    Poszło dwa razy, sorki.

  • 3. Data: 2010-10-26 22:56:58
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Golibroda" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Potrzebuję podzielić działkę na dwie równe części. Działka jest
    > współwłasnością dwóch osób.
    > Działka jest prostokatem, granica podziału ma być prosta prostodadłą do
    > dłuższej krawędzi działki.

    Zajrzyj tutaj:
    http://tinyurl.com/37odjv4

    --