  • 1. Data: 2005-05-17 10:38:27
    Temat: Kajaki, canoe i inne male obiekty plywajace - prawo
    Od: "pocisk" <p...@U...pl>

    Witam

    Chcicialbym sie Was drodzy grupowicze poradzic w pewnej kwestii.

    Jako ze moja edukaca konczy sie w czerwcu postanowilem na sam poczatek
    rozkrecic maly interes z wypozyczalnia canoe (KANU) nad pewnym jezorkiem.
    (mam kilkuletnia praktyke w tej dziedzinie jako byly pracownik wypozyczalni)

    Wobec powyzszego skontaktowalem sie ze znajomym ktory robi splywy na wlasnej
    produkcji lodeczkach (wiem ze nie maja atestu jesli taki oczywiscie jest
    potrzebny) i na sam pocatek planuje kupic od niego kilka sztuk uzywanych
    KANU.

    ale jakos tak wczoraj zaczal mnie dreczyc nowy problem

    Jak to jest ? - jesli chodzi o atesty ? Czy lodeczka ktora bedzie na
    wypozyczalni musi miec przeprowadzone jakies badania ? czy musi miec jakies
    atesty ??
    Ja z wlasnej praktyki wiem ze lodeczki sa bardzo bezpiecznne i praktycznie
    "niezatapialne" no ale dmuchajac na zimne chcialbym sie dowiedziec jak
    wyglada caly ten moj pomysl od strony prawa.

    Czy nie wystarczy ze wypozyczajacy łodeczki posiadaja kamizelki ratunkowe
    ktroe maja atest bezpieczenstwa ?

    Z gory dziekuje za wszelka pomoc
    pozdrawiam
    pocisk