  • 1. Data: 2005-05-17 10:36:11
    Temat: 5 godzin przedszkola za darmo?
    Od: Roland Zerek <n...@n...pl>

    Witam,

    Dzisiaj rano w trojce uslyszalem, ze nalezy sie 5 godzin przedszkola za
    darmo dla dziecka. Czy ktos moze ta informacje potwierdzic (najlepiej
    podeprzec przepisami)?

    TIA

    --
    Roland Żerek
    rolandz (na) poczta fm

  • 2. Data: 2005-05-17 10:48:06
    Temat: Re: 5 godzin przedszkola za darmo?
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Roland Zerek napisał(a):
> [...]
    >
    > Dzisiaj rano w trojce uslyszalem, ze nalezy sie 5 godzin przedszkola za
    > darmo dla dziecka. Czy ktos moze ta informacje potwierdzic (najlepiej

    artykuly w dzisiejszej wyborczej, wczorajszej (dodatek praca) i sprzed
    tygodnia

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2005-05-17 10:58:12
    Od: Roland Zerek <n...@n...pl>

    badzio napisał(a):

    > artykuly w dzisiejszej wyborczej, wczorajszej (dodatek praca) i sprzed
    > tygodnia

    Dzieki :-)

    --
    Roland Żerek
    rolandz (na) poczta fm

  • 4. Data: 2005-05-17 12:54:12
    Od: "Groggy" <g...@p...oniet.pl>

    Witam

    Użytkownik "Roland Zerek" <n...@n...pl>
    napisał w wiadomości news:d6cinp$o9t$1@news.dialog.net.pl...
    [...]
    > Dzieki :-)
    Wierz mi, że nie ma za co.

    --
    pozdrawiam, Grzegorz Górecki

  • 5. Data: 2005-05-18 06:14:17
    Od: Roland Zerek <n...@n...pl>

    Groggy napisał(a):

    > Wierz mi, że nie ma za co.

    No wlasnie - cala Polska... Kazdy bedzie gadal, ze jest zle, ale ko
    mpletnie _nikt_ nie zrobi _nic_. Tylko stad wiac.

    Jesli sie nalezy, to sie nalezy i IMHO media powinny zrobic wszystko, zeby
    zmusic tych darmozjadow (mam na mysli tych ^%&%^$# urzednikow naszych
    kochanych) do zrobienia czegos, zeby zapewnic respektowanie praw. A jak
    nie? To po co place podatki? Skoro place a nic za to nie mam?

    --
    Roland Żerek
    rolandz (na) poczta fm