  • 1. Data: 2002-08-03 20:12:26
    Temat: KUP
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-Działyński)

    Zakupilem dzisiaj zszywacz tapicerski oraz zszywki (do przymocowywania moich
    ogloszen na tablicach, w publicznych miejscach) ale DG oficjalnie
    rozpoczynam na 2 dni (5.08.2002), mam fakture na zszywacz. Czy moge go
    zaksiegowac w ciezar kosztow z data 5.08 czy wpisac do remanentu ???

    Podaruj sobie odrobine wygody... >>> http://link.interia.pl/f162f

  • 2. Data: 2002-08-04 22:30:02
    Temat: Re: KUP
    Od: Agnieszka z Gdańska <p...@w...pl>

> [...]
    > rozpoczynam na 2 dni (5.08.2002), mam fakture na zszywacz. Czy moge go
    > zaksiegowac w ciezar kosztow z data 5.08 czy wpisac do remanentu ???

    wpisać do remanentu .... dla świętego spokoju.
    Koszt musi mieć związek z uzyskaniem przychodu i być poniesiony w tym celu.
    Przed rozpoczęciem DG udowodnienie celowości jest niemożliwe, a to ostatnio
    podstawa w orzecznictwie NSA.