  • 1. Data: 2003-10-17 15:20:01
    Temat: KRUS
    Od: "Mikołajczyki" <o...@p...fm>

    Może ktoś wie czy wystarczy mieć 7 arów pola na własność aby sie ubezpieczyć
    w KRUS-ie.Słyszałam,że trzeba mieć 1 ha,ale też mam znajomego,który twierdzi
    ,że ma 7 arów i też jest w KRUS-ie ubezpieczony.rita

  • 2. Data: 2003-10-17 17:21:44
    Temat: Re: KRUS
    Od: "Bob" <m...@o...pl>

    Musisz mieć hektar przeliczeniowy. Znajdź sobie tabelę i przelicz to
    zobaczysz czy jest czy nie. A jak nie ma 1 hektara przeliczeniowego to załóż
    dział produckji specjalnej. :-)

  • 3. Data: 2003-10-18 11:31:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 17 Oct 2003, Bob wrote:
    [...]
    >+ A jak nie ma 1 hektara przeliczeniowego to załóż
    >+ dział produckji specjalnej. :-)

    Pewnie jego znajomy tak zrobił ;)
    Np. hodowla kotów.
    Sztuk dwie zresztą :>

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)
    [uważający że nieporozumienie jest w samym KRUS jako takim,
    i metoda walki z wiatrakami czyli "uszczelnianie KRUSu"
    to też nie metoda :(]