  • 1. Data: 2003-10-17 14:43:39
    Temat: Delegacja
    Od: "MrM" <m...@g...pl>

    Witam,

    Wlasnie mam zamiar zakonczyc prace na dzis a tu przychodzi szef
    i mowi, ze ma pojechac w delegacje do innego miasta, przekazac
    co trzeba i wrocic z powrotem.
    W zwiazku z tym mam pytania:
    1. Czy moze bez uprzedzenia zmusic mnie do wyjazdu?
    2. Wiadomo (chyba), ze w delegacji nie sa liczone nadgodziny.
    Bede pracowal okolo 5-6 godzin wiecej (czyli 7,5h ktore
    spedzilem w biurze plus 6h w delegacji) i nie dostane z to (dodatkowe 6h)
    wynagrodzenia (pomijajac smieszne 20 zl diety). Czy to jest zgodne z
    przepisami?

    Pozdrawiam
    Mirek