  • 11. Data: 2004-04-19 22:02:14
    Temat: Re: KRUK nęka moich teściów !!
    Od: Wiesław Lubas <v...@m...put.poznan.pl>

    kredytobiorca wrote:
> [...]
    > Kruk. Nękanie przez nich (bo to trudno nazwać rozmową) - rozumiem.
    > Ale nie rozumiem jakim prawem zaczęli ostatnio nękać (na razie "tylko"
    > telefonicznie - NA RAZIE) moich teściów?!!?
    > Przecież ani z nimi nie mieszkam, kontakty też mamy rzadkie - pewnie
    > wzięli nazwisko panieńskie żony, adres panieński i wszelkie dane
    > łącznie z imionami teściów, bo do teściowej zwracali się... PO
    > IMIENIU!!!
    > Ja wszystko rozumiem - ale to już przesada!
    > No sorki - ale to już skandal!!
    > Nie wiecie gdzie i jak można, należy się poskarżyć??

    Sprawdz czy w umowie o kredyt wyrazales zgode na udostepnianie Twoich danych
    osobowych innym podmiotom.
    Niedawno Polkomtel SA (Plus GSM) dowiedzial sie, ze nie moze udostepniac
    danych swoich nierzetelnych klientow windykatorom, bo nie wyrazili na to
    zgody... (klienci)

    WL

  • 12. Data: 2004-04-20 07:19:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 20 Apr 2004, Wiesław Lubas wrote:
    [...]
> [...]
    >+ danych swoich nierzetelnych klientow windykatorom, bo nie wyrazili na to

    Z komentarza prawnego w Rzeczpospolitej wynikało iż podniesione zostały
    niewłaściwe zarzuty co do działań GIODO:

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_040419/p
    rawo/prawo_a_4.html
    (uwaga, zniknie "lada dzień" w płatnych :))

    ...tak że ja bym nie bazował na "ukryciu dłużnika". Zupełnie czym
    innym są działania wobec teściów !

    pozdrowienia, Gotfryd