    From: "Pawel Lesniak" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: KRUK
    Date: Tue, 27 Apr 2004 20:33:38 +0200

    sg wrote:
    > Czy firma ,która przekazuje adres i inne dane osobowe dla celów
    > windykacyjnych firmie KRUK lub innej ma prawo tak uczynić ?.Przy

    Niedawno ktoś tutaj pisał że trzeba na to wyrazić zgode przy zawieraniu
    umowy, bylo cos o tym chyba z tydzien temu - zaguglaj

    > CZY W TYM KRAJU JEST JAKIEŚ PRAWO CZY MAM SOBIE KUPIC PISTOLET I
    > OCZEKIWAĆ SPOKOJNIE WTEDY WIZYTY Z FIRMY KRUK?.
    >
    > A może to ja jestem za przeproszeniem "porąbany"?

    Opisze swój przykład i podobnej firmy której nazwy nie wymienie.
    Pewna firma providerska sprzedała mi kiedys e-maila.
    Po roku przysłali kwitek żebym zapłacił za kolejny rok (z góry).
    Wczesniej jednak firma ta nie wywiązała sie z umowy i e-mail raz działał raz
    nie dziłał, o czym poinformowałem tzw. helpdesk.
    Moje emaile zostały olane.
    Po 5 miesiącach od niezapłacania dostałem piekny list z "pogróżkami" od
    firmy windykującej, ze jak nie zapłace 120 zł to mnie tak zwindykują ze
    zapomne o tym pieknym świecie i nie będe juz mógł miec mikrofalówwki, video
    i TV. Zignorowałem to.

    Przysyłali te swoje wypociny potem 3 miesiące.
    Po 3 miesiącach zadzwoniłem do tej firmy i powiedziałem zeby sobie darowali
    te wypocinki bo ja i tak nie zapłacę ze względu na to że... i podałem swoje
    przejscia z firmą providerską. Na to pani mi powiedziała: "przepraszam pana
    ale my juz tej sprawy nie prowadzimy ponieważ firma providerska podpisała z
    nami umowe tylko na 3 miesięczne windykowanie" :))))

    pl