  • 11. Data: 2017-02-27 19:11:04
    Temat: Re: [KP] Pytania na które trudno znaleźć prostą odpowiedź w Internecie - kodeks pracy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości
    W dniu 26-02-17 o 20:59, r...@g...com pisze:

    >Moim zdaniem nie, bowiem utraciłeś prawo to w kwietniu 2016 roku.

    Ale moze odzyskal prawo w 2017r ?
    Trzeba by sie zapisowi przyjrzec dokladnie

    J.

  • 12. Data: 2017-02-27 19:25:54
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27-02-17 o 18:39, t-1 pisze:

    > Ale w przepisach jest, że urlop należy się do skończenia przez dziecko 2
    > lat.
    > Niewątpliwie dziecko jeszcze nie ma 2 lat, więc nic nie stracił.

    Ale było, że do roku.

  • 13. Data: 2017-02-27 19:40:56
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > Ale było, że do roku.

    Co było a nie jest, nie pisze się w rejestr.

  • 14. Data: 2017-02-27 21:01:05
    Od: r...@g...com

    W dniu poniedziałek, 27 lutego 2017 19:40:44 UTC+1 użytkownik t-1 napisał:

    > Co było a nie jest, nie pisze się w rejestr.

    Dokładnie tak. Dowiedziałem się dziś w ZUSie, że w moim wypadku czy się stoi czy się
    leży, urlop ojcowski się należy.

    Robert -1,5 punkta, Terminator T-1000 1 PKT, J-F 0,5 pkt, Leon Kame dyskwalifikacja,
    inni 0 punktów.

    Legenda:
    wypowiadanie się w kwestiach nie mając pojęcia -1pkt
    trafna odpowiedź + 1 pkt
    trafna sugestia +0,5pkt
    głupia odpowiedź dyskwalifikacja

    Wygrany wygrywa piwo.
    Przegrani otrzymują nagrodę pocieszenia, plakat jego ekscelencji Ryszarda Chryzostoma
    Petru. P.S. tyle samo warte są jego wypowiedzi co potencjalnego przegranego :- P

  • 15. Data: 2017-02-27 22:13:18
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-02-27 o 21:01, r...@g...com pisze:

> [...]
    Chryzostoma Petru. P.S. tyle samo warte są jego wypowiedzi co potencjalnego
    Fajny i ciekawy sprawdzian mędrcom zrobiłeś. Moje gratulacje :-)

    To było do przewidzenia, że nikt Ci nie podpowie żebyś do ZUS-u
    zadzwonił i zapytał.

    --
    animka

  • 16. Data: 2017-03-01 11:23:16
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Dokładnie tak. Dowiedziałem się dziś w ZUSie, że w moim wypadku czy się stoi czy
    się leży, urlop ojcowski się należy.

    I Ty uwierzyłeś w to co powiedzieli w ZUSie?
    Nigdy nie ufaj urzędnikowi.

  • 17. Data: 2017-03-12 19:36:26
    Od: kapitalikk <a...@g...com>

    W dniu 27.02.2017 o 00:27, r...@g...com pisze:

    > Sprzęt który trzeba zapakować pochodzi ze sprzedaży ogólnopolskiej (franczyza).
    Paczkę trzeba opisać co do każdego elementu w niej zawartej, zapakować, zabezpieczyć,
    zamówić kuriera, sporządzić list przewozowy. Aby to uczynić trzeba wyjść na zaplecze.
    To typowa praca dla magazyniera, w jakim więc celu jest takie stanowisko jak
    magazynier?

    > Dlaczego tak uważasz?
    Se jest art 42 punkt 4 Kodeksu pracy. Zasuwa, aż gwiżdże.

    Też se ten sam art 42 opunkt Kodeksu pracy

    > Z tego co ustaliłem, to wyklejanie reklam w formie samoprzylepnych zewnętrznych
    naklejek wykonują firmy i to w tego samgo typu biznesach.

    > Nie chcę pracować charytatywnie. Chcę pracować i pogodzić to z pracą w mojej
    nowozałożonej firmie jednososbowej. Chciałbym mieć czas i szansę na rozwój. Brakuje
    mi czasu i sił na pogodzenie tych dwóch elementów ze sobą.