  • 1. Data: 2003-04-18 22:53:19
    Temat: poczta polska
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    czyli wysyłając list za pobraniem pow 100 PLN przynajemy się, że zawartość
    jest takiej a nie innej wartości i każdy gupi przewozowy czy ktokolwiek kto
    będzie ją miał w łapkach i zobaczy że wartość jest np. 500 złotych zabierze
    ją to PP odpala tylko 75 PLN???

    i to tak w regulaminie można sobie okreslić? moze jakaś ustawa mówi cos
    innego? bo to dziwne, podejmują się dostarczenia przesyłki za którą ma być
    skasowane 500 PLN a nie otaczają jej dostateczną opieką? to genialny
    interes. przesyłki za pobraniem powyżej 65 PLN nie powinny dochodzić bo to
    wtdy jst czysty interes

    Icek

  • 2. Data: 2003-04-19 06:40:31
    Temat: Re: poczta polska
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Michał Ickiewicz"
    <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-po
    ziostawiajac-do-pl-jako-
    domene-regexp@do_DOT.pl> wrote in message
> [...]
    > skasowane 500 PLN a nie otaczają jej dostateczną opieką? to genialny
    > interes. przesyłki za pobraniem powyżej 65 PLN nie powinny dochodzić bo to

    Reputacja się nie liczy.
    Szybko by poszli z torbami. Czysty zysk nie dla poczty, tylko dla iluś tam
    złodziei i to na krótki okres czasu.

  • 3. Data: 2003-04-19 12:29:58
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

> [...]
    >będzie ją miał w łapkach i zobaczy że wartość jest np. 500 złotych zabierze

    Kiedys poczta odpowiadala do wysokosci pobrania. Jak jest teraz - nie
    mam zielonego pojecia. Sugeruje wyslanie do jakiejs dyrekcji maila.
    Sprawdzilem, ze juz nawet na skargi skladane mailem odpowiadaja :)

    januszek