  • 1. Data: 2003-03-13 18:01:11
    Temat: Juz po radzie... potrzebuje info...
    Od: Slawek <s...@p...fm>

    Przedstawialem projekt sieci... prezentacja... wszystko ok.. Poza
    jednym... Kierownik powiedzial, ze nie moze wydac zgody na zrobienie
    przewieszek poniewaz tym samym wzieliby za nie pelna
    odpowiedzialnosc... Mowil, ze musze uzyskac zgode w urzedzie miejskim
    na wydziale jakims tam... wspomnial, ze dosyc ciezko teraz o to...
    Tworze mnie to zdziwilo... przeciez robilem nie jedna siec i zawsze to
    spoldzielnia / administracja wydawala zgody na przewieszki... Moze mnie
    ktos oswiecic ? Jutro i tak jade do tego urzedu miejskiego, ale moze
    ktos z was wie cos wiecej.

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167