  • 1. Data: 2012-03-31 00:43:40
    Temat: Jeszcze tego Pobieraczka prokuratura nie przymknęła?
    Od: Animka <t...@w...pl>

    Jak w Win7 i z linków google zablokować zakumuflowanego Pobieraczka?
    Wchodzi się pod jakiś link, a tu bezczelnie przekierowywuje na
    pobieranie z Pobieraczka. Oczywiście trzeba szybko zakończyć ten proces.

    --
    animka

  • 2. Data: 2012-03-31 12:09:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 31 Mar 2012, Animka wrote:

    > Jak w Win7 i z linków google zablokować zakumuflowanego Pobieraczka?
    > Wchodzi się pod jakiś link, a tu bezczelnie przekierowywuje na
    > pobieranie z Pobieraczka.

    Znasz art.65.2 Kodeksu Cywilnego?
    Nie, to nie jest żart :> - zmiana tematu (na "prawny") jakos nie
    powoduje, że post zaczyna pasować do tematyki grupy.
    Koniecznie sprawdz przepis (i ponownie nie żartuję, kiedys się przyda)

    BTW: ktos z grupowiczów ma pod ręka nagłówki postów "oryginalnej"
    animki? Bo jakos tak nie dowierzam...

    Ad rem:
    - używac przegladarki do której istnieje wtyczka pozwalajaca
    blokowac strony

    albo:

    - podstawic pod niechciana nazwe adres IP do localhosta
    albo w kosmos w zbiorze "hosts". W windows7 może to nie
    wygladac *tak* prosto dla lamera, bo podkatalog w którym
    jest ten zbiór (bodaj /system32/etc czy jakos tak) przy
    win7 64-bit nie jest "widoczny" dla 32-bitowych aplikacji.

    > Oczywiście trzeba szybko zakończyć ten proces.

    ....bo?
    (ciekaw jestem, czy to sugestia jakoby użyszkodnik *musiał*
    gdzies klikać tylko dlatego, że *nie* zakończył ;))

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2012-04-10 02:21:57
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Animka" wrote in message news:jl5cvg$7qb$1@node2.news.atman.pl...

    > Jak w Win7 i z linków google zablokować zakumuflowanego Pobieraczka?
    > Wchodzi się pod jakiś link, a tu bezczelnie przekierowywuje na
    > pobieranie z Pobieraczka. Oczywiście trzeba szybko zakończyć ten proces.

    W "Ustawieniach wyszukiwania" na guglu możesz blokować wybrane adresy, żeby
    nie pojawiały się w wynikach.

    k.