  • 1. Data: 2012-03-31 13:58:33
    Temat: Jak szukać "określonego" prawnika?
    Od: maruda <m...@n...com>

    Np. specjalizującego się w określonej dziedzinie drobnej działalności
    gospodarczej?
    (Coby przejrzał projekt umowy, regulaminu, "ogólnych warunków" itp...)

    Jak zbadać jego rank?

    (Tyle się trąbi o niedopuszczalności otwierania tej profesji... A
    gdyby-tak koroporacje publikowały statystyki "tyle bierze, tyle wygrał,
    tyle przegrał, tyle [...]" )

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 2. Data: 2012-03-31 14:23:33
    Temat: Re: Jak szukać "określonego" prawnika?
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > ę trąbi o niedopuszczalności otwierania tej profesji... A gdyby-tak
    > koroporacje publikowały statystyki "tyle bierze, tyle wygrał, tyle
    > przegrał, tyle [...]" )

    Wiesz... To tak jak z lekarzami...

    --
    Krzysztof

  • 3. Data: 2012-03-31 15:18:22
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-03-31 14:23, Krzysztof Jodłowski pisze:

    > Wiesz... To tak jak z lekarzami...

    No wiem. Dlatego te obie profesje (i jeszcze parędziesiąt innych)
    wymagają opłacenia sowitego haraczu "samorządom zawodowym", aby ich
    błędy znikały w niepamięci i nikt nie mógł ich wywlec.

    ... ale ja nadal potrzebuję prawnika od "usług dla ludności"
    :)

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 4. Data: 2012-03-31 16:08:47
    Od: mecenas <m...@o...pl>

    W dniu 2012-03-31 13:58, maruda pisze:
> [...]
    >
    > (Tyle się trąbi o niedopuszczalności otwierania tej profesji... A
    > gdyby-tak koroporacje publikowały statystyki "tyle bierze, tyle wygrał,

    Mogę służyć pomocą.
    Michał

  • 5. Data: 2012-03-31 16:10:12
    Od: mecenas <m...@o...pl>

> [...]
    >
    > (Tyle się trąbi o niedopuszczalności otwierania tej profesji... A
    > gdyby-tak koroporacje publikowały statystyki "tyle bierze, tyle wygrał,

    A w czym problem?

  • 6. Data: 2012-03-31 16:12:06
    Od: mecenas <m...@o...pl>

> [...]
    >
    > (Tyle się trąbi o niedopuszczalności otwierania tej profesji... A
    > gdyby-tak koroporacje publikowały statystyki "tyle bierze, tyle wygrał,

    W czym mogę służyć pomocą?

    Michał

  • 7. Data: 2012-03-31 16:29:05
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-03-31 16:12, mecenas pisze:

    > W czym mogę służyć pomocą?
    >
    > Michał

    Kolina, Ty już dobrze wiesz co! (I to w podskokach!)

    (Przesiadłoś się na Neostradę?)

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 8. Data: 2012-03-31 17:42:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-03-31 15:18, maruda pisze:
    > ... ale ja nadal potrzebuję prawnika od "usług dla ludności"

    Pogooglaj o swoim problemie, nieraz prawnicy prowadzą całe blogi
    poświęcone danemu zagadnieniu, tam może znajdziesz specjalistę, który
    obcuje z daną gałęzią prawa - www.blogiprawne.blogspot.com

    --
    Liwiusz