  • 1. Data: 2002-06-25 07:46:28
    Temat: Jeszcze raz: po wyroku w zawieszeniu....
    Od: "JaDaReK" <d...@p...onet.pl>

    Witam ponownie!

    Czy moglby ktos mi odpowiedziec w tym temacie?
    Wyrok brzmial: 10 miesiecy pozbawienia wolnosci w zawieszeniu na 2 lata.
    Te dwa lata minely w 11 kwietnia. Czy teraz jak ktos pyta o karalnosc, to
    byl
    karany czy nie (wszelkie ankiety do pracy). Kolega stara sie o prace
    i przy wypelnianiu ankiety bylo takie zapytanie. A twierdzi, ze sedzia przy
    oglaszaniu
    wyroku powiedzial cos takiego; Jezeli przez te 2 lata nic nie narozrabia to
    tak jak by nie byl karany.
    Moglby mi to ktos wyjasnic, zebym go uswiadomil jak to jest z jego
    karalnoscia?

    --

    JaDaReK

    [...] Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego.
    ( . ) ( . )
    ) (
    ( v )

  • 2. Data: 2002-06-25 09:12:05