  • 11. Data: 2003-06-03 06:57:08
    Temat: Re: Jeszcze raz ochrona dziecka poczetego (przegralam, chce sie odwolac)
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@WP.PL>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@WP.PL> napisał w
    wiadomości

    Mała errata:
    > stowarzyszeniem
    > "Primum non cere"

    Powinno byc oczywiscie "Primum Non Nocere" Ach ta moja łacina :PPPP

    HaNkA ZaKrEcOnA

  • 12. Data: 2003-06-03 07:41:52
    Od: "Maciej" <c...@p...onet.pl>

    Ja moze wyjasnie, precyzyjniej, bo wyglada na to ze Hanka mnie nie
    zrozumiala. Sprawa o blad lekarski to sprawa cywilna, tej nie zalozylam (
    glownie z powodow finansowych) i zarzut juz sie przedawnil. Cale zdarzenie i
    jego ocena jest jednoznaczna i sad daje temu wyraz. Wygladalo na to ze,
    obligatoryjnie scigany przez panstwo zarzut nieumyslnego zabojstwa
    doprowadzi do ukarania winnych bez angazowania sie finansowo z mojej strony.
    Ekspertyzy biegłych wyraznie mowia o bledzie w tym przypadku, a za expertyzy
    nie musialam placic.
    Sprawa ciagnie sie juz tzreci rok, i kiedy zblizala sie do szczesliwego
    finalu, adwokat lekarza stwierdzil, ze sam zarzut nieumyslnego zabojstwa
    jest pomylka bo czlowiekiem sie staje w chwili pierwszego oddechu - a "Art.
    149a. § 1. Kto powoduje śmierć dziecka poczętego, podlega karze
    pozbawienia wolności do lat 2" jest SKRESLONY!!!!! I

    I chcialam zwrocic Panstawa uwage na jakas ogromna niesprawiedliwosc, moze
    luke w prawie, - nie mozna usunac ciazy nawet w jej początkowym okresie ale
    mozna bezkarnie doprowadzic do smierci plodu na dzien na dwa lub pare godzin
    przed porodem. Istota ktora juz za moment moglaby samodzielnie zyc po prostu
    nie jest czlowiekiem. w swietle prawa.
    Wydawaloby sie ze fakt zmiany w kodeksach okreslenia "plod" na "dziecko
    poczete" sugeruje traktowanie plodu jako czlowieka.
    I to bylo przedmiotem mojego zapytania - kiedy plod jest juz dzieckiem i
    jakie mam prawa.??

    serdecznie pozdrawiam Agata.

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@WP.PL> napisał w
    wiadomości news:bbhfqj$pjq$1@atlantis.news.tpi.pl...

  • 13. Data: 2003-06-03 07:59:26
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > "Leszek" <l...@p...fm> wrote in message
    >
    > wiesz jak to jest stracic dziecko??
    >
    > nie??
    >
    > to sie nie odzywaj.

    Bo co? Grupa jest dla tych co stracili dzieci??

    > jesli ta kobieta spowoduje ze tego lekarza poozbawia praw wykonywania
    > zawodu,

    Ona ne chce go pozbawiać prawa wykonywania zawodu.Ona powodowana chęcią
    zemsty (niczym innym) chciałaby go wsadzić do więzienia za jak sama mówi
    "nieumyślne zabójstwo".
    Czy z powodu nerwicy zatraciłaś umiejętność czytania ze zrozumieniem??

    Leszek

    GG 1631219
    "Ludzie, nie gryźcie się
    szkoda zębów"

  • 14. Data: 2003-06-03 08:15:21
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Leszek wrote:
    > Ona ne chce go pozbawiać prawa wykonywania zawodu.Ona powodowana chęcią
    > zemsty (niczym innym) chciałaby go wsadzić do więzienia za jak sama mówi
    > "nieumyślne zabójstwo".

    To moze w ogóle znieść przestępstwo nieumyślnego spowodowania śmierci?
    Każdy ma prawo do błędu...

    KG

  • 15. Data: 2003-06-03 08:18:13
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@WP.PL>

    Użytkownik "Maciej" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > I to bylo przedmiotem mojego zapytania - kiedy plod jest juz dzieckiem i
    > jakie mam prawa.??

    okreslenie "dziecko poczęte" sugerowałoby ze w chwili poczęcia ale problem
    jest głebszy. Nie dam sobie glowy uciąć bo nie mam tego przed sobą ale w
    terminologii medycznej płod oznacza się wlasnie do pierwszego oddechu. Wiem
    co czujesz bo dla matki płód jest dzieckiem od pierwszego pozytywnego testu
    ciążowego ale jak widac nie dla wszystkich jest to takie oczywiste:-(

    Powodzenia na sprawie apelacyjnej

    HaNkA

  • 16. Data: 2003-06-03 08:31:37
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Kamil Gołaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To moze w ogóle znieść przestępstwo nieumyślnego spowodowania śmierci?

    Po co od razu znosić? Od oceny sprawy jest sąd i jemu zostawmy to zadanie.W
    każdym razie zgon pacjenta w wyniku błędu lekarza ( nie mówię o zaniedbaniu
    spowodowanym np. pijaństwem w pracy) nie może być powodem postawienia
    zarzutu "nieumyślnego zabójstwa".

    > Każdy ma prawo do błędu...

    A uważasz że nie?

    Pozdr
    Leszek

  • 17. Data: 2003-06-03 08:32:15
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "Beata" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy mną też się brzydzisz? bo skierowałam sprawę do Sądu
    > Lekarskiego, który uznał błąd lekarza. Teraz trwa sprawa
    > w Sądzie Cywilnym o odszkodowanie i rente ( ok 4 lat).

    Primo: olej Lesia, bo to jeden z tych słynnych trolli grasujących w grupach
    dyskusyjnych
    Secundo: naucz się łaskawie cytować (tj. cytować tylko to, co trzeba, i we
    właściwej kolejności - komentarze pod cytatem)

  • 18. Data: 2003-06-03 08:37:24
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości

    > Primo: olej Lesia, bo to jeden z tych słynnych trolli grasujących w
    grupach
    > dyskusyjnych

    Tam od razu słynny;))
    Zajmij się lepiej pilnowaniem mieszkania bo ci babcia wejdzie
    niepostrzeżenie w czasie gdy będzie smęcił na klawiaturze.Jak można własnej
    babki (matki ojca) nie wpuścić do mieszkania gdzie jest zameldowana?? To się
    dopiero nazywa zanikiem ludzkich uczuć w społeczeństwie.
    Na dzieci mówisz pewnie-"bachory" ?
    Wstydź się!

    Leszek

    GG 1631219
    "Ludzie, nie gryźcie się
    szkoda zębów"

  • 19. Data: 2003-06-03 08:51:22
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > "Leszek" <l...@p...fm> wrote in message
    >
    > wiesz jak to jest stracic dziecko??
    >
    > nie??
    >
    > to sie nie odzywaj.

    Prośba: ignorujcie tego trolla. On się lubuje w takim podjudzaniu.

  • 20. Data: 2003-06-03 08:58:04
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Prośba: ignorujcie tego trolla. On się lubuje w takim podjudzaniu.

    Ale babcię do mieszkania wpuszczam a nie odpędzam jak psa od drzwi.Wstydź
    się!!

    Leszek