  • 11. Data: 2011-12-10 09:16:14
    Temat: Re: Jestem świadkiem pobicia Łódź, Jana Pawła II - Obywatelska
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomaszek napisa?(a):

    > Ty mnie nie zrozumiałeś. Mi jest obojętny los drugiego człowieka o ile
    > nie ma wpływu na mój los. Dlatego jakakolwiek postawa obywatelska jest
    > mi obca.

    Psychopata?

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 12. Data: 2011-12-10 10:32:53
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2011-12-10 10:16, januszek pisze:
    > Psychopata?

    Tak. Chyba tak to się nazywa. Takiej postawy nauczyłem się od tych
    normalnych.

  • 13. Data: 2011-12-10 11:08:11
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Tomaszek wrote:

    > Tak. Chyba tak to się nazywa. Takiej postawy nauczyłem się od tych
    > normalnych.

    Ściemniasz. Tego się nie można nauczyć, z tym się człowiek rodzi.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 14. Data: 2011-12-10 14:29:37
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wpływu na mój los. Dlatego jakakolwiek postawa obywatelska jest mi obca.

    No to po pierwsze jesteś osobnikiem psychopatycznym (ponieważ nie wiesz co to
    jest empatia), a
    po drugie dość głupim (bo nie zdajesz sobie sprawy, że nie ma takiej sytuacji w
    której czyjś los nie wypływa na twój, i to w wielu znaczeniach). Ale nie to jest
    specjalnie przykre.

    Raczej to, że nie jesteś wyjątkiem, a raczej typowym przedstawicielem sporej
    grupy.

  • 15. Data: 2011-12-10 14:36:12
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Ty mnie nie zrozumiałeś. Mi jest obojętny los drugiego człowieka o ile
    > nie ma wpływu na mój los. Dlatego jakakolwiek postawa obywatelska jest
    > mi obca.

    Jeszcze będziesz w myślach błagał przypadkowych przechodniów, żeby
    zadzwonili na policję albo chociaż krzyknęli, kiedy 4 kolesiów będzie
    cię przez 10 minut kopało leżącego na chodniku.
    Mam nadzieję, że też będziesz tym przechodniom obojętny...

    --
    Krzysztof

  • 16. Data: 2011-12-10 15:58:51
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

> [...]

    > Ty mnie nie zrozumiałeś. Mi jest obojętny los drugiego człowieka o ile nie
    > ma wpływu na mój los. Dlatego jakakolwiek postawa obywatelska jest mi

    Socjo jak już

  • 17. Data: 2011-12-10 17:07:45
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2011-12-10 12:08, krys pisze:
    > Ściemniasz. Tego się nie można nauczyć, z tym się człowiek rodzi.

    W zasadzie jak się przyjrzę sobie, to możesz mieć rację.

  • 18. Data: 2011-12-10 17:09:53
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2011-12-10 15:29, sundayman pisze:
> [...]
    > znaczeniach). Ale nie to jest specjalnie przykre.
    >
    > Raczej to, że nie jesteś wyjątkiem, a raczej typowym przedstawicielem

    Może wyjątkiem jest to, że nie staram się tego usprawiedliwiać. Nie
    staram się czarnego białym nazwać. Czarne to czarne. Tak jest bardziej w
    porządku, nawet w stosunku do innych ludzi no i do samego siebie.

  • 19. Data: 2011-12-10 17:13:55
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2011-12-10 15:36, Krzysztof Jodłowski pisze:
> [...]
    > cię przez 10 minut kopało leżącego na chodniku.
    > Mam nadzieję, że też będziesz tym przechodniom obojętny...

    A widzisz. I tu jest pułapka. Może się znajdzie ktoś taki jak KarolY,
    kto mi pomoże. Ja przecież nie mam napisane na twarzy, że jestem
    psychopatą tudzież socjopatą. Tu nie ma coś za coś.

    W każdym razie samemu nie reprezentując empatycznych odruchów nie
    spodziewam się takich od innych ludzi. Co nie znaczy, że jakiś jeleń się
    nie znajdzie.

  • 20. Data: 2011-12-10 17:18:52
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2011-12-10 15:29, sundayman pisze:
    > Raczej to, że nie jesteś wyjątkiem, a raczej typowym przedstawicielem
    > sporej grupy.

    No to widocznie mam pecha. Bo każdy, którego spotkałem, który robił to
    samo, zawsze starał się to jakoś usprawiedliwiać. Dlaczego tak trudno
    przyznać się przed samym sobą: jestem złym człowiekiem?