  • 21. Data: 2009-06-19 15:36:58
    Temat: Re: Jazda po spożyciu.
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Pomimo wielu możliwych interpretacji tak potocznie zadanego pytania wysunę
    > postulat, że w tym konkretnym momencie - nie.

    tak jak ten co zasnal za kierownica i go zawineli za prowadzenie pod
    wplywem. A w mojej ocenie on tylko pilnowal pojazd ;)

    Kolega mu zle zaparkowal.

    Icek

  • 22. Data: 2009-06-19 15:39:14
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > że sobie zaparkowałeś na pasie ruchu i urządziłeś libację na postoju.

    kolega jechal. Ty byles na pasazera. Kolega sie zezloscil na Ciebie, ze
    jestes pijany i zostawil Ci auto na srodku jezdni. Ty siedzisz i pilnujesz
    ;) bo pojechac nie mozesz bo jestes pijany.

    trzeba to kiedys przetestowac ;)

    Icek

  • 23. Data: 2009-06-19 15:48:13
    Od: spp <s...@o...pl>

    Icek pisze:

    > trzeba to kiedys przetestowac ;)

    No i koniecznie jabłka.
    Tak z 70 kg ale testować trzeba. :)

    --
    spp

  • 24. Data: 2009-06-19 15:58:55
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > No i koniecznie jabłka.
    > Tak z 70 kg ale testować trzeba. :)

    wiesz, moja niechec do ogranow niesprawiedliwosci jest olbrzymia.

    Upije sie, kolega podwiezie auto, postawi na srodku skrzyzowania pod
    czerwonym a ja bez kluczykow zajme miejsce za kierownica ;)

    Wszystko nagram

    Jestem w stanie sie zalozyc, ze przyjada idioci i zaloza ze ja przyjechalem
    i prowadzilem pod wplywem. Jak to zwykle domniemanie niewinnosci nie
    zadziala a moje tlumaczenia pewnie nie beda skuteczne ;)

    ciekaw jestem.

    Icek

  • 25. Data: 2009-06-19 17:12:23
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Art. 178a. § 1. Kto, znajdując się w stanie nietrzeźwości lub pod wpływem
    > środka odurzającego, prowadzi pojazd mechaniczny w ruchu lądowym

    No... po publicznie dostępnym lądzie.

    Inż.prawa

  • 26. Data: 2009-06-19 17:38:10
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    *piotr'ek* <p...@g...pl> napisali:

    > No... po publicznie dostępnym lądzie.

    Moglbys podkreslic, gdzie jest napisane, ze po publicznym?

  • 27. Data: 2009-06-19 18:26:53
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Moglbys podkreslic, gdzie jest napisane, ze po publicznym?

    No to niech policjant wejdzie bez powodu na mój teren. No i oczywiście na
    moim terenie to ja określam co jest lądem, a co nie.

    Inż.prawa

  • 28. Data: 2009-06-19 18:29:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    *piotr'ek* wrote:

    > No to niech policjant wejdzie bez powodu na mój teren. No i oczywiście
    > na moim terenie to ja określam co jest lądem, a co nie.

    Akurat.

  • 29. Data: 2009-06-19 18:41:06
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    > Od którego momentu staję sie nietrzeźwym kierującym ?
    >
    > Jak siadam nietrzeźwy na siedzeniu kierowcy ?
    > Jak wkładam kluczyk do stacyjki ?
    > Jak uruchomie silnik /?
    > a moze jak ruszę ?

    Od momentu kiedy się napijesz alkoholu i przekroczy on pewne stężenie
    we krwi...

    A wy nic nie pijecie podczas jazdy? :)

    ja nie

  • 30. Data: 2009-06-19 18:43:30
    Od: kuba <j...@g...com>

    KRZYZAK pisze:

    > Art. 178a. § 1. Kto, znajdując się w stanie nietrzeźwości lub pod wpływem
    > środka odurzającego, prowadzi pojazd mechaniczny w ruchu lądowym, wodnym
    > lub powietrznym, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia
    > wolności do lat 2

    Było orzeczenie SN-u, gdzie stwierdzono, że własne podwórko nie jest
    miejscem, gdzie normalnie odbywa się ruch lądowy.

    pozdrawiam
    kuba