    From: "Fakir" <d...@2...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jazda na rowerze w stanie nietrzezwym
    Date: Tue, 26 Aug 2003 14:47:56 +0200

    W artykule bifk7s$cto$...@f...acn.pl,
    niejaki(a): Draker z adresu <a...@a...net> napisał(a):

    > A kim wy jesteście, żeby wystawiać cenzurki moralności... Czy tak
    > robią prawnicy? Jeśliby każdy prawnik podchodził tak do sprawy, to
    > nie istniałby zawód adwokat..
    > Draker

    Wybacz - nie chodzi o wydawanie cenzurek za moralnosc, ale o to, ze
    podchodzenie do tego problemu z taka lekkoscia moze sie nie miescic w
    uznawanych przeze mnie normach etycznych.
    Prosiles zeby nie bylo komentarzy na temat twojego postepowania wiec ich nie
    ma. Ale wybacz - najpierw piszesz, ze jechales po pijanemu - ok - errare
    humanum est - ale potem zaczynasz nawijac o korupcji jako o czyms powszednim
    i normalnym i dziwisz sie, ze ludzie tak reaguja.
    Jesli chodzi o zawod adwokata - nie wiem, nie jestem - etyka zawodowa tam
    tez jakas obowiazuje i te problemy jakos sie zalatwia.
    Samo to, ze popelniles blad nie jest najgorsze - poniesiesz tego
    konsekwencje i juz - to nie jest takie straszne. I tak wlasnie rozumiem
    slowo etyka.