  • 1. Data: 2003-05-01 12:33:44
    Temat: wypadek drogowy
    Od: "bz10" <b...@p...onet.pl>

    Miałem wypadek drogowy. Wymusiłem pierwszeństwo na skrzyżowaniu.Była
    policja, pogotowie, straż pożarna.W wyniku wypadku poszkodowany był w
    szpitalu 5 dni. W zasadzie uderzył się w okolicach żeber. Nie ma złamań,
    wstrząśnienia muzgu, ani ran.Jest zdrów - i to jest dla mnie najważniejsze.
    Byliśmy obaj trzeźwi.
    Po wypadku byłem przesłuchany na policji, nie ukarano mnie mandatem -
    poszkodowany został w szpitalu.
    Pytania moje:
    Jaka jest dalsza procedura i konsekwencje?
    Nie wiem czy mam wspomagać się obrońcą - adwokatem?
    Czy ktoś miał podobny przypadek?
    Proszę o informację.
    b...@p...onet.pl