  • 1. Data: 2004-12-11 08:43:02
    Temat: monitory lcd.
    Od: "Doker" <d...@w...pl>

    Witam.
    Mam taki problem z monitorem....
    Polskie regulacje mowia, ze matryca LCD moze miec do 3 wadliwych pixeli i
    nie jest to jeszcze wada podlegajaca gwarancji.

    Co jednak gdy mamy doczynienia z dwoma sasiadujacymi pixelami( mam takie,
    dwa czerwone hotpixele jeden na drugim)

    Czy wadliwe pixele moga wystapic w srodkowej czesci ekranu w takiej samej
    ilosci jak na obrzezach?

    Pozdrawiam,
    Doker

  • 2. Data: 2004-12-14 05:44:27
    Temat: Re: monitory lcd.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Doker wrote:
    > Witam.
    > Mam taki problem z monitorem....
    > Polskie regulacje mowia, ze matryca LCD moze miec do 3 wadliwych pixeli i
    > nie jest to jeszcze wada podlegajaca gwarancji.

    Zdaje sie wątek był parę dni temu - polecam archiwum.

    Swoją drogą chyba jestem szczęśliwy, że mam CRT - nie mam takich
    dylematów i rozważania o ilości pixli w pixlach ;)

  • 3. Data: 2004-12-14 06:30:53
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    [...]

    > Zdaje sie wątek był parę dni temu - polecam archiwum.

    On to wie. Bo sam tamten watek rozpoczal. Najwyrazniej ma
    bardzo krotka pamiec krotka :P

    j.

  • 4. Data: 2004-12-14 06:40:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    januszek wrote:

    > On to wie. Bo sam tamten watek rozpoczal. Najwyrazniej ma
    > bardzo krotka pamiec krotka :P

    Może też na elementach LCD ;->

  • 5. Data: 2004-12-14 09:19:58
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>