  • 1. Data: 2006-03-30 00:03:51
    Temat: Jaki NFZ ?
    Od: Koniu <k...@p...onet.pl>

    Witam !

    Mam pytanko:

    Do jakiego oddzialu NFZ naleze?

    Od ok 5 lat nie bylem u lekarza. Ostatni raz bylo to w opolu, skad
    wyprowadzilem sie i adres stalego zamieszkania byl w czestochowie. Teraz
    studiuje we wroclawiu gdzie jestem zameldowany tymczasowo. Nie
    zapisywalem sie do zadnego NFZ i nic nie podisywalem.

    Czy w takim razie mam jakis fundusz? Jezeli tak, to jaki ?

    Pozdrrawiam
    Koniu

  • 2. Data: 2006-03-30 07:37:21
    Temat: Re: Jaki NFZ ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Koniu [###k...@p...onet.pl.###] napisał:

    > Do jakiego oddziału NFZ należę?

    Teraz mamy 1 NFZ, a nie jak dawniej tyle ile województw plus jeden.
    Tak więc w każdym uzyskasz pomoc.

  • 3. Data: 2006-03-30 18:17:28
    Od: Koniu <k...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Teraz mamy 1 NFZ, a nie jak dawniej tyle ile województw plus jeden.
    > Tak więc w każdym uzyskasz pomoc.

    Spoko ale ja zdrowy jestem ;-) (poki co)
    a co mam dzisiaj wpisac na umowie o prace?
    Ktory oddzial?

    POzdrwaiam
    Koniu

  • 4. Data: 2006-03-30 20:52:23
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Koniu wrote:
    > Spoko ale ja zdrowy jestem ;-) (poki co)
    > a co mam dzisiaj wpisac na umowie o prace?

    Kwotę pensji i nazwę stanowiska. Numer oddziału NFZ jest potrzebny do
    szczęścia jedynie lekarzom, którzy mają taką rubryczkę na druku recept.

    -------------------+
    -------------------+

  • 5. Data: 2006-03-31 10:08:32
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Paweł Sakowski wrote:

    > Kwotę pensji i nazwę stanowiska. Numer oddziału NFZ jest potrzebny do
    > szczęścia jedynie lekarzom, którzy mają taką rubryczkę na druku
    > recept.

    A akład pracy zgłaszając ubezpieczonego do ZUS już tego nie wpisuje?

  • 6. Data: 2006-03-31 20:46:33
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    jureq napisał:

    > A akład pracy zgłaszając ubezpieczonego do ZUS już tego nie wpisuje?

    A ja wiem? Ściągnij sobie odpowiedni wzór druku ZUS i sprawdź. Na pewno
    się ubezpieczonego nie zgłasza umową, więc nie ma powodu, żeby wpisywać
    w niej nadmiarowe dane.