  • 1. Data: 2005-03-27 19:52:30
    Temat: Jaka wysokość odprawy emerytalnej (po 35 latach)?
    Od: Taboret <t...@t...pl>

    Witam
    Nie jetsem znnawcą w tej dziedzinie, więc zwracam sie z uprzejmą
    prośbą. Na wstępie chciałbym zaznaczyć że mimo silnych starań nie
    udalo mi się odnaleźć odpowiednich informacji na ten temat.
    Jaka wysokość odprawy emrytalnej przysługuje pracownikowi, ktory
    przepracował 35 lat w jednej firmie? Pracownik ten pracując w
    oczyszczalni ścieków przez cały czas był narażony na działanie
    szkodliwych substancji chemicznych (w tym metanu) i hałas. Czy
    przysługują mu z tego powodu jakieś dodatki? Odszedł on na
    wcześniejszą emeryturę.
    Czy moglibyście wskazać konkretne przepisy dotyczące mojego pytania.