  • 1. Data: 2006-03-22 15:50:33
    Temat: Jak zrobic najtaniej? ( spadek 0
    Od: "J&B" <j...@w...pl>

    Witam
    Pytanie czysto teoretyczne.
    Jestem właścicielem mieszkania . Co zrobić, jak i kiedy aby po mojej śmierci
    :-) najbliższy członek rodziny ( jest jeden ) odziedziczył tę własność po
    najniższych kosztach.
    Teraz zapisać spadek testamencie czy nic nie robić?
    zdrowaśki

  • 2. Data: 2006-03-22 16:37:22
    Temat: Re: Jak zrobic najtaniej? ( spadek 0
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    Użytkownik "J&B" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > najniższych kosztach.
    > Teraz zapisać spadek testamencie czy nic nie robić?

    jak spadkobierca jest jeden to nic nie rob

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-03-22 16:50:06
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > najniższych kosztach.
    > Teraz zapisać spadek testamencie czy nic nie robić?

    Nie ma znaczenia. Podatek jest jeden - od spadku i darowizn. Czy to bedzie
    darowizna czy spadek i tak koszt bedzie podobny. Jedynie można próbować
    uzyskac zwolnienie z podatku gdy podatnik nie ma innego lokum, a mieszkanie
    jest do 110 m2. Nie pamiętam dokładnie tych warunków, musisz poszukać.