  • 1. Data: 2006-03-22 12:37:48
    Temat: Wymeldowanie lokatora bez umowy o nejem, mozna?
    Od: tarcamion <t...@l...tlen.pl>

    Po moim adresem jest zameldowany człowiek, który nie ma i nie chce
    podpisać umowy o najem. Nie płaci, pije i awnaturuje się.
    Pytanie: czy moge wymeldować taką osobę bez jej zgody jako właściciel
    mieszkania?

  • 2. Data: 2006-03-22 12:39:54
    Temat: Re: Wymeldowanie lokatora bez umowy o nejem, mozna?
    Od: tarcamion <t...@l...tlen.pl>

    tarcamion napisał(a):
> [...]
    > podpisać umowy o najem. Nie płaci, pije i awnaturuje się.
    > Pytanie: czy moge wymeldować taką osobę bez jej zgody jako właściciel
    zapomniałem dodać, że zameldowany jest na stałe

  • 3. Data: 2006-03-22 12:56:12
    Od: "MKI" <l...@o...pl>

    mozesz go wymeldowac w trybie administracyjnym jesli ta osoba nie ma prawa do lokalu.

    zastanawiam sie tylko po co chcesz go wymeldowac?

  • 4. Data: 2006-03-22 13:11:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    tarcamion wrote:
> [...]
    > podpisać umowy o najem. Nie płaci, pije i awnaturuje się.
    > Pytanie: czy moge wymeldować taką osobę bez jej zgody jako właściciel

    Kolejny...

    Meldunek to tylko 'oznajmienie' tak zwanym organom faktycznego miejsca
    pobytu danej osoby.

    Jak mieszka - musi być zameldowany. Jak nie mieszka - musi być wymeldowwany.

  • 5. Data: 2006-03-22 13:14:08
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    tarcamion napisał(a):
> [...]
    > podpisać umowy o najem. Nie płaci, pije i awnaturuje się.
    > Pytanie: czy moge wymeldować taką osobę bez jej zgody jako właściciel

    jeśli mieszka, to ma być zameldowany

    KG

  • 6. Data: 2006-03-22 13:27:14
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "tarcamion" <t...@l...tlen.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podpisać umowy o najem. Nie płaci, pije i awnaturuje się.
    > Pytanie: czy moge wymeldować taką osobę bez jej zgody jako właściciel

    Wyeksmituj dziada....

    Pozdrawiam,
    Akulka

  • 7. Data: 2006-03-22 14:08:56
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 22 Mar 2006 13:39:54 +0100,
    tarcamion <t...@l...tlen.pl> screamed:
    > zapomniałem dodać, że zameldowany jest na stałe

    Nie ma znaczenia. Znaczenie ma czy ma jakieś prawo do tego mieszkania.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:209B ]
    [ 15:08:42 user up 10923 days, 3:03, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    E Pluribus UNIX.

  • 8. Data: 2006-03-22 14:15:08
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w wiadomości
    .
    > In the darkest hour on Wed, 22 Mar 2006 13:39:54 +0100,
    > tarcamion <t...@l...tlen.pl> screamed:
    >>

    > Nie ma znaczenia. Znaczenie ma czy ma jakieś prawo do tego mieszkania.

    Raczej znaczenie ma czy tam faktycznie mieszka. Jesli mieszka to nie można go
    wymeldowac bez jeg zgody a jesli nie mieszka to
    jest na to procedurka.

    Nawet po wymeldowaniu trudno go bedzie legalnie wywalic chyba ze przy użyciu "karków"
    ale do tego wymeldowanie tez nie jest
    potrzebne.

    Zameldowanie zasadniczo nic nie ma wspolnego z prawem do lokalu a jedynie z faktem że
    ktos gdzies tam zamieszkuje. Oczywiście
    urzad bez zgody właściciela nie zameluduje ale jak juz ktos jest zameldowany i
    mieszka to niepłacenie/dewastowanie etc niewiele
    pomaga w wymeldowaniu.

    A.

  • 9. Data: 2006-03-22 14:17:14
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 22 Mar 2006 15:15:08 +0100,
    Arek Margraf <U...@p...onet.plNOSPAM> screamed:

> [...]
    > urzad bez zgody właściciela nie zameluduje ale jak juz ktos jest zameldowany i
    mieszka to niepłacenie/dewastowanie etc niewiele

    Ehh..
    Czyli wracając do tematu - nie ma znaczenia fakt zameldowania...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:225B ]
    [ 15:16:50 user up 10923 days, 3:11, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    #define QUESTION ((bb) || !(bb)) -- Shakespeare.

  • 10. Data: 2006-03-22 14:21:55
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM> napisał w
    wiadomości news:dvrm88$41g$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Raczej znaczenie ma czy tam faktycznie mieszka.

    Jedno i drugie ma znaczenie - przetestowane na własnym tyłku. Zwłaszcza, gdy
    zachodzi problem współwłasności.

    >Jesli mieszka to nie można go wymeldowac bez jeg zgody a jesli nie mieszka
    > jest na to procedurka.
    j.w.

> [...]
    > urzad bez zgody właściciela nie zameluduje ale jak juz ktos jest
    zameldowany i mieszka to niepłacenie/dewastowanie etc niewiele

    Ale w eksmisji tak, czyż nie? Trzeba tylko policję wzywać, a najlepiej jak
    małe dzieci są.... Choć w naszym państwie wszystko jest możliwe, nawet
    dalsze mieszkanie z wyrokiem eksmisji na karku w domach prywatnych rzecz
    jasna.

    Pozdrawiam,
    Akulka