    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak zablokować montaż domofonu?
    Date: Mon, 26 Jan 2009 14:06:56 +0100

    W wiadomości news:glg5a7$jf3$1@news.onet.pl Filozof71
    <f...@s...com> pisze:

    > Zupęłnie nie rozumiem Waszego nastawienia do kolegi. Mieszka więc
    > chciałby miec możliwość wspóldecydowania o tym co się tam dzieje.
    No i ma - zapytano go o zdanie, sprzeciwił się, został przegłosowany.
    Zauważ, że wątkotwórca wcale nie chciał "współdecydować" tylko zablokować,
    bo on nie chce i już.

    > Spytał o poradę a nie o Wasze opinie na temat jego postawy i
    > preferencji. Myslę że kulturalni ludzie powinni to uszanować i jak nie
    > mają merytorycznie nic do powiedzenia - nie czepiac się.
    A ja myślę, że nie tobie określać co i jak ktoś komentuje na powszechnie
    dostępnej grupie dyskusyjnej.
    Gość walnął sobie dowcip, może i niewysokich lotów, ale co ci to
    przeszkadza?
    Gorzej jak niektórzy udzielają rad nie mając pojęcia o materii, w której się
    "wypowiadają".

    --
    Jotte