  • 21. Data: 2003-12-15 16:11:27
    Temat: Re: Jak wymeldować osoby z odziedziczonego mieszkania?
    Od: "Marcin S." <t...@x...pl>

    > A co ma do tego fakt zameldowania? Przecież w spółdzielni (a masz na myśli
    > chyba taki przypadek) składasz tylko oświadczenie o ilości osób
    > zamieszkujących lokal a nie musisz się w ogóle w takim lokalu meldować.
    > yamma

    Ale w druga strone to juz gorzej :-)

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 22. Data: 2003-12-15 17:41:43
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Robert Tomasik wrote:
    > To, że artykuł ten utracił moc niewiele zmienia w tym wypadku bo ma
    > zastosowanie druga część tego zdania.

    Aby na pewno?

    > Miejsca stałego pobytu ustalić nie można. Nie można, bo generalnie w nowym
    > miejscu pobytu taka osoba powinna się zameldować, czego jak wynika z postu
    > nie zrobiła.

    Ale ona przebywa za granicą, więc za bardzo zameldować się tam nie może.
    A miejsce pobytu znamy.

    KG

  • 23. Data: 2003-12-15 18:24:17
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:brksrh$b6j$9@inews.gazeta.pl

    > [........................]
    > Ale te głowy, od których jest to liczone są zliczane na podstawie tego,
    > co podasz w administracji,a nie w Urzędzie. Po drugie, to raczej
    > nietrafny jest pogląd o negatywnych skutkach. Po prostu jak tej osoby
    > nie zgłosi, to okrada pozostałych właścicieli mieszkań w danym domu.

    Oczywiście, ale nie ma nic "na gębę". Ja aby nie
    ponosić tych kosztów gdy syn poszedł do wojska
    musiałem do administracji dostarczyć stosowne
    zaświadczenie.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "(...) Przechodzień nie miał żadnego pomysłu jak uciekać, więc go przejechałem."