  • 1. Data: 2004-06-22 16:53:53
    Temat: Jak uprawomocnić testament.
    Od: "Marsjusz" <m...@o...pl>

    Witajcie.

    Zmarły dziadek miał 2 synów i córkę, ale to ja jestem wskazany w testamencie
    jako jedyny spadkobierca.

    Co i jak teraz powinienem załatwić ??
    Sprawa w sądzie ??
    ale jakim i czy termin w którym powinienem wnieść sprawę jest określony, np
    14 dni od daty zgonu dziadka ??

    Jak zacząć ??
    Liczę ze dzieci dziadka zrzekną się swojej części ( zachówku ), ale i tak
    chyba trzeba spotkać się w sądzie.

    Pozdr.
    Marsjusz

  • 2. Data: 2004-06-24 08:46:49
    Temat: Re: Jak uprawomocnić testament.
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Marsjusz pisze:

> [...]
    >
    > Jak zacząć ??
    > Liczę ze dzieci dziadka zrzekną się swojej części ( zachówku ), ale i tak

    nalezy zlozyc do sadu o stwierdzeniwe nabycia spadku...

    Boguslaw