  • 1. Data: 2010-02-01 20:12:05
    Temat: Informacja o zarzutach
    Od: xx <x...@x...pl>

    Witam

    Pod koniec zeszłego roku (w grudniu) zapadł wyrok w sprawie pobicia, w
    którym byłem świadkiem. Rozprawa odbyła się ponad 2 lata od zajścia i
    moje zeznania różniły się od zeznań złożonych na policji po zdarzeniu.
    Sąd stwierdził, że "jeszcze się zastanowi, ale najprawdopodobniej
    wniesie oskarżenie o składanie fałszywych zeznań".

    Ile sąd ma czasu na wniesienie takich oskarżeń?
    Jest jakaś możliwość, żeby dowiedzieć się czy zostały one wniesione?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-02-02 08:30:58
    Temat: Re: Informacja o zarzutach
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    >
    > Ile sąd ma czasu na wniesienie takich oskarżeń?
    > Jest jakaś możliwość, żeby dowiedzieć się czy zostały one wniesione?

    te zeznania musialy sie bardzo roznic skoro sad tak powiedzial. Zdarza sie
    to raz na ruski rok zeby Sad zdecydowal zawiadomic sie wymiar
    niesprawiedliwosci i represji

    Icek

  • 3. Data: 2010-02-02 20:26:50
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > te zeznania musialy sie bardzo roznic skoro sad tak powiedzial.
    Nie. Sądy nie raz zastraszają zeznającego.

    A tak z ciekawości kto kogo pobił według ciebie?
    Policja kogoś, czy ktoś policję?

  • 4. Data: 2010-02-02 20:34:45
    Od: "Agall" <a...@m...ru>

    Zburzyłeś jedynie słuszny koncept uzasadnienia do rozstrzygnięcia, który
    świtał w głowie WS . Ot i się zdenerwował...
    Lepiej siedź cicho, może przyschnie, bo tam przed wykonaniem kolejnej
    czynności też mają lenia okropnego..