  • 11. Data: 2009-08-30 20:14:20
    Temat: Re: Jak traktowac ten system prawny powaznie?
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Paweł Ubysz" <p...@W...pl> wrote in message news:h7edqt$h2e$1@inews.gazeta.pl...
    > Dlaczego juz go osądziłes i skazałes ?
    >
    > Nie ma dowodu na to że jechał 160
    > Nie ma dowodu na to ze jechał po pijanemu
    > A winnym wypadku jest kierowca który mu wyjechał z podporządkowanej.

    jezeli faktycznie jechal 160 km\h to wcale niekoniecznie, znaczyloby ze
    robil 44,5 metra na sekunde a tego w miescie spodziewac sie trudno

    uprzedzajac - nic nie wiem o sprawie a googlac mi sie nie chce, mozliwe
    ze wina lezy po stronie kierowcy z podporzadkowanej

  • 12. Data: 2009-08-31 01:55:20
    Od: to <t...@a...xyz>

    Jacek_P wrote:

    > Przeciez to jest potrojny morderca Z PREMEDYTACJA:

    Sprawdź w słowniku co znaczy wyraz "premedytacja" i się nie kompromituj.

    > jazda po pijanemu 160
    > km/h po miescie to jest zamierzenie morderstwa.

    Te 160 to bzdura wyssana z palca.

    --
    cokolwiek

  • 13. Data: 2009-08-31 02:03:45
    Od: to <t...@a...xyz>

    Jacek_P wrote:

    > No i ta niemoznosc jest wlasnie patologia tego systemu. Potrojny
    > morderca bedzie traktowany tak samo, jak kierowca, ktoremu zdarzyl sie
    > wypadek z przyczyn losowych.

    To oczywiście bzdura, gdyby był trzeźwy, jechał z prędkością zbliżoną do
    dozwolonej i nie uciekł z miejsca wypadku to nie byłby w takiej sprawie
    nawet oskarżony.

    > Tu losowosc byla niewielka, premedytacja
    > duza.

    Zdaje Ci się, bo nie rozumiesz wyrazów których używasz.

    > A dla pieknoduchow rozpaczajacych nad jego ewentualnie zlamanym zyciem w
    > dozywotnim wiezieniu mam odpowiedz: co z przerwanym zyciem jego trzech
    > ofiar? Zmarnowane zycie bandyty jest adekwatna kara za zniszczenie
    > tamtych trzech.

    Przypominam, że to kierowca Hyundaia był na podporządkowanej.

    --
    cokolwiek